×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
خودباوری و استقلال رمز پیروزی در برابر جنگ اقتصادی است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اتکا بر توان خود رمز پیروزی و پیشرفت ملت ایران در جنگ اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: خودباوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را شکست‌ناپذیر در برابر دشمنان کرد و موجب شد تا پیروز شویم و امروز هم استکبار جهانی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها را حربه خود قرار داده تا ملت ایران را شکست دهد.

حسینی بیان داشت: همه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند ما به خودباوری و استقلال رسیده‌ایم و این رمز پیروزی ما در برابر جنگ اقتصادی است.

وی عنوان کرد: همان طور که رهبری نظام فرمودند، لازم است از اقتصاد نفت و اقتصاد دولتی جدا شویم و با برنامه‌ریزی مسئولان و دولت‌مردان زمینه برای حضور افراد در عرصه اقتصادی فراهم شود.

خطیب جمعه سیرجان گفت: مردم با عزم جدی به سراغ تولیدات داخل بروند و با تولید اجناس با کیفیت صادرات هم بیشتر شود تا در این مقطع زمانی همانند گذشته ملت ما پیروز میدان جنگ و این بار جنگ اقتصادی شود.

وی با اشاره با اصول انقلاب اسلامی که با ظلم و ستم مخالف است و نمی‌خواهد مظلومان پایمال مستکبران شوند، افزود: دولت و ملت ایران با تعامل و پایبندی به همه اصول انسانی و قانونی حسن نیت خود را برای رفع تحریم‌ها نشان داد.

حسینی تصریح کرد: چون آمریکا و غرب با اصل انقلاب اسلامی مخالف هستند، در این زمینه موافق نیستند و آمریکا کارشکنی می‌کند و ملت ایران در هر صورت متکی به خود و استقلال همیشگی است.

امام جمعه سیرجان با توضیح حکمت ۱۳۰ از کلمات نهج‌البلاغه تقوا را نیاز اولیه زندگی انسان‌ها عنوان کرد و آشوب و کشتار و ظلم و ستم جهانی را از کمبود خصلت‌های انسانی و عدم توجه به دستورات ادیان حاکم بر کشورها بیان کرد.

وی افزود: هر دین و مذهبی که حاکمیت بر هر کشوری دارد، اگر رعایت می‌شد اخلاق و آرامش در جهان حاکم بود و حتی اگر ما مسلمانان در کنار هم و با هم بودیم، حاکمیت جهانی اسلام قطعی بود، چون اسلام جاذب خوی و فطرت همه انسان‌ها است و همه را به صلح و عدالت جهانی فرا می‌خواند.

حسینی جنایات گروه تروریستی داعش را در ظلم و جنایت در عراق، سوریه و به ویژه کشتار ۲۱ شهروند مصری را محکوم کرد و ادامه داد: فرانسه‌ای که به بهانه مبارزه دولت مصر با داعش سلاح‌های خود را به این دولت فروخت، چرا همگام با سیاست‌های استکباری گام بر می‌دارد و داعش نیز دست پرورده همین مستکبران است.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک میلاد حضرت زینب، پیام تشکر رهبری معظم انقلاب از مردم را به خاطر حضور گسترده و همگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ملت ایران تبریک گفت و اضافه کرد: حماسه‌های حضور در تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان را شکست داد.

وی اظهار داشت: همه مستکبران دنیا بدانند این حضور همیشه هست و ملت ما اقتدار و قدرت خود را در حضور در صحنه‌های مختلف می‌داند و این حضور امروز در صحنه اقتصادی است، حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود.

امام جمعه سیرجان از برگزاری همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی با حضور کارشناسان بزرگ اسلامی در نیمه اول اسفند در سیرجان خبر داد و گفت: سبک زندگی اسلامی یکی از موفقیت‌های خانواده ها در اقتصاد، تربیت، تقوا و آرامش عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.