×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
دشمنان لحظه به لحظه برای این انقلاب برنامه ریزی می کنند/ باید برای این انقلاب بسیجی باشیم و تا آخر ایستادگی کنیم

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سیرجان در مراسم صبحگاه رزمایش یاوران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه صفر اظهار داشت: امروز تمام حکومت های بزرگ، دین را از عرصه زندگی انسان ها کنار زده اند و هر چه می توانند تمام مبانی الهی و اخلاقی را تخریب می کنند و تمام سازگارهای مادی را جایگزین نیازهای معنوی انسان ها قرار داده اند.

سرهنگ شمس الدینی اذعان داشت: این حکومت های بزرگ به گونه ای برنامه ریزی می کنند که تا ۳۰۰ سال حکومت کنند و بر افکار جهان حاکم باشند که تمامی محاسبات را تحت کنترل و تمامی معادلات را بر هم بزنند و تمام حریم های فرهنگی را در نوردیده اند که شخصیت انسانی را لگد مال می کند.

وی در خصوص جایگاه مردم در فرهنگ غرب اظهار داشت: از زنان استفاده ابزاری می کنند و مردان نیز به عنوان باربر استفاده می شوند که انسان را به پایین ترین مرتبه می کشاند.

فرمانده سپاه سیرجان در خصوص توطئه دشمنان برای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان لحظه به لحظه برای این انقلاب برنامه ریزی می کنند، با اینکه ما مذاکره هم کرده ایم؛ اما دشمنان با انقلاب اسلامی کار دارند و دست از تلاش خود برای براندازی نظام اسلامی بر نمی دارند مگر این که در مقابل آن ها زانو بزنیم و تمکین شان کنیم.

وی اظهارداشت: ما هیچ چاره ای نداریم جز این که برای این انقلاب بسیجی باشیم و تا آخر ایستادگی کنیم همانند حضرت زینب (س) زمانی که به اسارت رفت ولی تا آخر ایستادگی کرد.

شمس الدینی در جمع بسیجیان اظهار داشت: زمانی که امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد روی حساب و کتاب بود، امام (ره) جنگ را می دید امروز انقلاب را می دید.

وی در خصوص شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: بعد از شهادت امام حسین (ع) و سخنرانی های امام سجاد(ع) در طول ۴۰ سال دیگر نمی بایست امام چهارم شهید شود اما مردم توجهی نکردند و بصیرت پیدا نکردند.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سیرجان با اشاره به پیشینه بسیج در اسلام گفت: در زمان اسلام هم بسیجیانی وجود داشتند که صبر و استقامت کردند و پشتیبان ولایت بوده اند از زنان بسیجی می توان به خدیجه، فاطمه، زینب، ام وهب و از مردان می توان به ابوطالب، علی(ع)، سلمان، ابوذر، ابوالفضل(ع)، حمزه، یاسر، مهاجرین و انصار اشاره کرد.

وی اذعان داشت: چند روز گذشته شخصی در مجلس در خصوص فتنه اظهار نظراتی کرد و اگر همین شخص دستش می رسید همه آیات مربوط به فتنه را از قرآن حذف می کرد و می گفت تا چه زمانی از قوم عاد و ثمود حرف می زنید، باید گفت فتنه ها در صدر اسلام فراموش نشده است که ما بخواهیم فتنه ۸۸ را فراموش کنیم.

شمس الدینی در خصوص اظهار یک نماینده در خصوص تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: پسر نوحی در مجلس در خصوص تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد که این حرکت احساسی بود و طولانی شدن اشغال سفارت به نفع انقلاب نبود و چهره ای مثل داعش از ایران نشان می داد؛ اما امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول می دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.