×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
عید فطر روز اجتماع بزرگ مسلمانان است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر سیرجان اظهار داشت: عید فطر روز بزرگی است و از اعیاد بزرگ اسلامی و روز تکبیر ،تحمیل و تسبیح است.
وی افزود:عید فطر روز اجتماع بزرگ مسلمانان است که اقتدار خودشان را به دشمنان اسلام نشان بدهد و روز دوستی،مهربانی،همدلی،همزبانی و روز جایزه گرفتن از خداوند متعال است.
حسینی در خصوص لیالی قدر اظهار داشت:مردم باید مراقب باشند که آنچه در شب های احیا به دست آورده اند و آنچه در یکماه عبادت و بندگی کسب کرده اند برای خودشان حفظ کنند تا شیطان ما را گرفتار نکند.
وی گفت:دشمن مشکلاتی برای ما ایجاد کرده که باید دشمن شناس باشیم و مردم را به تقوا،استقامت،بصیرت به وحدت، اطاعت از خدا و رسول خدا و اطاعت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توصیه میکنم و مردم با وحدت و یکدلی نمی گذارند دشمن پیروز شود.

خطیب جمعه سیرجان در خصوص توطئه های دشمنان گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که انقلابی بودن و ایستادگی در مقابل استکبار یکی از راه های مقابله با دشمن است و آمریکا دشمن ما بوده و به هیچ وجه خیر ما را نمیخواهند.

وی اذعان داشت:رهبر عزیزمان مجلس آمریکا را تشبیه کردند به شمر ،شمر سر امام حسین(ع) را برید و این ها می خواهند سر اسلام را ببرند و  اگر هیئت حکمه آمریکا گاهی روی خوش نشان می دهند زیر پرده برنامه شیطنت دارند.
امام جمعه سیرجان گفت:تهاجم فرهنگی،جنگ اقتصادی و جنگ نظامی همه اینها را دشمن علیه کشور ما تجربه کرد و به هر شکل که می توانست برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اقدام کرد و تهاجم گسترده فرهنگی اش را آغاز کرده است.
حسینی در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:در بحث اقتصاد تحریم بنا شده تا کشور ما را فلج کند و می توانیم با اقتصاد مقاومتی،خودکفایی،تولید داخلی و نخریدن اجناس خارجی توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
وی در پایان اظهار داشت:امیدوار به وعده های خدا باشید که یکی از وعده های خدا نابودی تمام مستکبرین و ایجاد گسترش عدالت در کل کره زمین با ظهور امام زمان(عج) است و با توکل به خدا، خدایی که یاور ما بوده و در ماه رمضان گناهان ما را بخشید و به ما توفیق عبادت و بندگی داد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.