×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
فرمانده انتظامی سیرجان از خبرنگاران فعال شهرستان تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر”، در آستانه روز خبرنگار فرمانده انتظامی سیرجان طی مراسمی از فعالان رسانه در شهرستان سیرجان تجلیل کرد.

سرهنگ هادی ثمره صبح امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: حرفه خبرنگاری یک وظیفه بسیار حساس و پر مخاطره ایی است وشما هستید که دستان ناپاک را در جامعه پاک می کنید و ثمرات آن را در جامعه بطور واضح مشاهده میکنیم.

ثمره بیان کرد: یک خبر نسنجیده می تواند فاجعه ایجاد کند و جو آرام جامعه را بهم بزند و شما باید مواظب قلم خود باشید که مبادا به سمت بد بین کردن مسئولان و خبر ها در جامعه شود، نیروی انتظامی به شما نیازمند است مسائل حاشیه ای و معضلات اجتماعی در شهر زیاد است و باید با اطلاع رسانی دقیق از بدنه جامعه پاک شود.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی در مسائل سیاسی دخالت ندارد گفت: من سیاست بلد نیستم و نیروی انتظامی را در مسائل سیاسی دخالت نمی دهم و در هیچ حزب و گروهی نیستم  و تنها فکرم این است که مردم احساس آرامش کنند.

لازم به ذکر است: در پایان نیز با اهدای لوح سپاس به خبرنگاران نشریان ورسایت های خبری شهرستان از زحمات آنان تقدیر بعمل آمد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.