×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
مراسم روز درخت‌کاری در سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” آیین نکوداشت روز درختکاری به همت شهرداری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با حضور جمعی از مسئولان شهرستان،برگزار شد.

سعیدی در حاشیه این مراسم ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی و درختکاری را امری ضروری خواند وگفت: باید حفظ و حراست از درختان و فضای سبز و کاشت آن به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود.


سعیدی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز درختکاری در این مراسم ۱۰۰ اصله درخت سرو شیراز، ۹۰ اصله درخت زیتون مثمر و ۱۰۰ اصله درخت زیتون زینتی در شهرک صدف کاشته شد.


مهندس سعیدی مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان خاطر نشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در راستای انجام وظایف ذاتی خود در حفظ و توسعه فضای سبز شهری پس از کاشت ۵۵۰۰ اصله انواع درختان سرو ، زیتون و ۱۰۰۰۰اصله انواع درختچه در پاییز سال جاری و همچنین کاشت ۱۵۰۰۰ اصله درخت و ۱۳۰۰۰ اصله درختچه و ۸۰۰۰ مترمربع گل کاری در اسفند ماه جاری را در سطح شهر انجام خواهد داد.


در ادامه مراسم دکتر سروش نیا شهردار سیرجان با گرامیداشت روز درختکاری اظهار کرد: باید با حفظ و نگهداری فضای سبز قدردان کارکنان زحمت کش فضای سبز باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.