×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
هدف گل گهر حضور در جمع شش تیم اول جدول است/ من دنبال حاشیه نیستم

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” اولین نشست خبری سرمربی جدید تیم فوتبال گل گهر برگزار شد و این نشست خبری که بیش از سه ساعت به طول انجامید با سوالات چالشی خبرنگاران روبه رو شد و سرمربی کروات تیم گل گهر با پاسخ های تکراری و طولانی کنفرانس خبری را به سمت کلاس آموزشی سرمربی گری سوق داده بود وینگو خود را از حاشیه سازی و پرداختن به مسائل حاشیه ای مبرا دانست و تمام هدف خود را برای بازیکن سازی در تیم گل گهر عنوان کرد وی همچنین از تجربه مربیگری خود در طول چهارده سال حضور سخن به میان آورد و خود را عامل بازیکن سازی در لیگ برتر ایران دانست.

سرمربی گل گهر گفت: با توجه به بودجه باشگاه و نحوه جذب بازیکن در فصل جاری هدفمان حضور در جمع بالانشینان جدول است و اگر خوش شانس باشیم و شرایط خوبی در طول فصل رقم بخورد نیم نگاهی هم به سهمیه لیگ برتر خواهیم داشت.
بگوویچ با اشاره به اینکه ۶۰درصد تیم گل گهر بومی است گفت: نگاه ما به جوانان مستعد نگاه خوبی است و من وقتی وارد سیرجان شدم از وجود جوانان مستعد سیرجانی غافلگیر شدم.

وینگو بگوویچ اظهار داشت:هدف تیم فوتبال گل گهر سیرجان را در مسابقات لیگ دسته اول امسال حضور در جمع شش تیم بالای جدول است.

وی افزود : بازیکنان خوبی مثل علی شهسواری، محسن مقبلی، امین حاجی زاده، رضا محمود آبادی ، ابوالفضل شهسواری و چند بازیکن دیگر آینده بسیار درخشانی دارند و می توانند در آینده شایستگی های خود را ثابت کنند.
بگوویچ درباره صعود به لیگ برتر گفت: متاسفانه صعود به لیگ برتر در حالت طبیعی سخت است و باید برای صعود وارد مسایل حاشیه ای شد که بنده اهل آن نیستم و نمیدانم چرا شما خبرنگاران در حالیکه می دانید پشت پرده چه خبر است اما به آن نمی پردازید!
سرمربی گل گهر سیرجان در مورد یارگیری تیمش در فصل جاری گفت: بودجه ما محدود است و من در هر پست چهار بازیکن را به باشگاه معرفی کردم و باشگاه با توجه به شرایط مالی بازیکن جذب کرد هر چند که هنوز در پست مهاجم دچار کمبود هستیم و دنبال جذب بازیکن در این پست هستیم.
بگوویچ تصریح کرد : من هر جا که بوده ام به دنبال پرورش بازیکن بوده ام و بازیکنانی که پرورش داده ام به اندازه تمام مربیان ایرانی حاضر در لیگ است.
وی اذعان داشت:من بازی های گل گهر را در فصل گذشته آنالیز کردم و فکر میکنم مهمترین مشکل این تیم مدافعان بودند که امسال به کلی این خط را تغییر خواهیم داد.
سرمربی گل گهر در پاسخ این سوال که نتایج گل گهر را چگونه پیش بینی میکنید گفت: برنامه باشگاه دراز مدت است و هیچ کار بزرگی یک شبه به ثمر نمی نشیند و برای موفقیت تیم نیاز به برنامه راهبردی و هدف گذاری است که در طول زمان نتیجه می دهد نه یک شبه و من سعی میکنم سالم و به دور از حاشیه و فقط با کار مستمر جایگاه گل گهر را در فوتبال ایران ارتقا دهم که با شرایط و استعدادهایی که در سیرجان در این مدت دیده ام این کار شدنی است.
بگوویچ افزود: خوشحال ترین مربی ایران من هستم که با نسل طلایی فوتبال سیرجان روبرو شده ام و این بازیکنان مستعد در طول فصل کیفیت خود را نشان خواهند داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.