×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
هشت هزار ماسک رایگان در رزمایش کمک مومنانه(۲) بین نیازمندان سیرجانی توزیع می شود

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان به همراه رییس دانشگاه آزاد شهرستان از کارگاه دوخت ماسک بسیج دانشجویی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید سرهنگ پاسدار علی دستوری فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان ضمن عرضه تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم گفت: عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه جاودانه و با شکوهی در تاریخ آفریدند.

وی در ادامه گفت: ویروس کرونا با نگاه اولیه یک تهدید بود ولی از نگاه دیگر از دل این تهدید فرصت‌هایی ایجاد شد و این بیماری اگر مشکلات اقتصادی و معیشتی با مختل شدن بعضی کسب و کارها را ایجاد کرد ولی از طرفی دل ها وقلوب مردم را به‌هم نزدیک کرد.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان بیان کرد: مردم شهرستان سیرجان مانند بقیه شهرهای کشور ازرزمایش کمک مومنانه (۱) سربلند بیرون آمدند و مشارکت در این امر خیر را تکلیف خود دانستند به صحنه آمدند و دستگیری از محرومان و خدمت‌رسانی به همه نیازمندان را که به جهت تبعات این بیماری دچار مشکل معیشتی شده اند را سرلوح کار خود قرار دادند.

سرهنگ علی دستوری اذعان کرد: در راستای کمک مومنانه (۲) به همت دانشجویان بسیجی از اول ماه محرم بیش از ۸هزار ماسک تولید شده و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی گفت: حدودا ۲۰ نفر خیاط دانشجو بسیجی در شیفت‌های مختلف در طی روز از صبح تا عصر با رعایت همه موارد بهداشتی مشغول تولید ماسک هستند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: شاید وجود ویروس کرونا تهدید باشد اما این تهدید، تبدیل به فرصت فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی شده که نمونه این فرهنگ راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک مورد نیاز مندان است.

وی مطرح کرد: امروز در جبهه مبارزه با کرونا، ایجاد اینگونه کارگاه‌ها تداوم همان فرهنگ ایثار و جهاد در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی است و می‌تواند نقطه عطفی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار باشد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت: از زمان شروع بیماری منحوس کرونا ،قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی ،رزمایشات مختلفی را انجام داده است که از بین آن ها می توان به تولید و توزیع ماسک در دومرحله ،ضدعفونی کردن معابر شهری ،افزایش آگاهی عمومی در مقابله با ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی توسط تیم های فضای مجازی و ساخت چندین چشمه سرویس بهداشتی در منازل افراد بی بضاعت

قاسم قاسمی گفت: در رزمایش ‌کمک های مومنانه(۲) حدود ۳۰۰ بسته معیشتی بین مستمندان توسط بسیج دانشجویی توزیع گردیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.