×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
ورود بیش از یک میلیون مسافر نوروزی به سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” طی دو هفته گذشته بیش از یک میلیون مسافر نوروزی به شهرستان سیرجان وارد شدند.

سهراب بهاء‌الدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان با رضایت‌مندی مسافران اسکان یافته در سیرجان، اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهر سیرجان و مسیر عبور مسافران استان‌های هرمزگان و فارس در تعطیلات نوروزی تا به امروز بیش از یک میلیون مسافر به سیرجان وارد شده و در این شهرستان توقف داشتند که از این تعداد قریب به ۲۰ هزار نفر در مدارس و هتل‌ها و مهمانپذیرها اسکان یافتند.

وی افزود: تمام امکانات اعم از کشیک‌های نوروزی، پایگاه‌های استقبال و راهنمایی، بوستان‌ها و پارک‌های در مسیر تجهیز شدند تا مسافران با رضایت کامل بتوانند از جاهای دیدنی بازدید و به سفر خود ادامه دهند.

سرپرست فرمانداری سیرجان اذعان داشت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم از از مناطق دیدنی سیرجان از جمله بادگیرهای چپقی که در نوع خود بی‌نظیرترین بادگیرهای جهان است، یخدان‌های دوقلو، عمارت شوکت السعیدی، باغ سنگی در منطقه بلورد، شاه فیروز، قلعه سنگ، میرزبیر، سرو یک هزار ساله امامزاده احمد و بقاع متبرکه و همچنین مکان‌های تجاری محیاشهر بازدید کردند.

همچنین حمید سعیدی، مدیر آموزش و پرورش و مسئول ستاد اسکان مسافران نوروزی سیرجان گفت: بیش از ۱۸ هزار نفر در قالب ۴ هزار نفر تاکنون در مدارس تجهیز شده اسکان یافتند و با راهنمایی راهنمایان ستاد اسکان از مناطق مختلف بازدید کردند.

همچنین با چند نفر از مسافران نوروزی به گفت‌وگو پرداختیم که آنها نیز از امکانات و پذیرایی مردم سیرجان ابراز رضایت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.