×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
وزیر ورزش تفاهم نامه ورزشی را امضا نکرد/افتتاح سه سالن ورزشی در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به سیرجان در سالن امام علی (ع) مورد استقبال مسئولان و ورزشکاران قرار گرفت.

وی در حاشیه مراسم استقبال از مجموعه ورزشی امام علی(ع) سیرجان بازدید کرد و قول مساعد داد تا اعتبارات لازم  جهت تعمیر و مرمت ورزشگاه ده هزار نفری امام علی (ع) تامین شود.

افتتاح سه سالن ورزشی در سیرجان

وزیر ورزش جوانان پس از مراسم استقبال راهی بخش محمود آباد سیرجان شد تا سالن ورزشی این منطقه را افتتاح کند که سالن ورزشی محموود آباد با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۵ میلیاردد ریال ساخته شده و هنوز نیازمند چهار میلیارد دیر برای تکمیل آن می باشد همچنین گودرزی از بخش زیدآباد و سالن ورزشی ، مجموعه چمن مصنوعی آن نیز بازدید کرد.


زمین اختصاص یافته برای احداث زمین چمن شهر زیدآباد در کنار سالن ورزشی از دیگر موارد بازدیدی آقای گودرزی بود که وی قول داد با مشارکت شهرداری زیدآباد به صورت ۵۰ درصد همکاری کنند.
باشگاه فرهنگی ورزشی مجتمع صنعتی و معدنی سنگ آهن گل گهر از دیگر موارد بازدید امروز وزیر ورزش در سیرجان بود که این مجموعه ورزشی با سالن های متعدد ورزشی در همه رشته ها دارای ۴۰ هزار مترمربع مساحت و زیربنای ۱۷ هزار ۲۰۰ مترمربع در دوطبقه و ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر با هزینه ۴۰ میلیارد تومان ساخته شده است .

همچنین در آخرین برنامه وزیر سالن ورزشی شهر نجف شهر با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع واعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ورزشی شهرستان سیرجان افتتاح شد.

قدر دانی وزیر از فعالیت ورزشی گل گهر

وزیر ورزش جوانان در ادامه برنامه های سفر خود از بخش های مختلف مجموعه بزرگ ورزشی گل گهر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: باید خیرین و بخش خصوصی به کمک دولت آید و به همت صنایع و معادن منابع مالی جهت احداث مجموعه های ورزشی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه گل گهر بی نظیر است بیان کرد: اعتبارت دولت محدود است اما اگر بودجه ای تخصیص داده شود بلافاصله آن را توضیع خواهیم کرد

وزیر ورزش: توان دولت محدود است

 اما مهم ترین برنامه وزیر ورزش جوانان شرکت در نشست شورای ورزش شهرستان سیرجان بود این نشست با حضور نمایندگان ورزشکاران و مسئولان ورزشی شهرستان سیرجان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد در این نشست تعدادی از ورزشکاران دغدغه های و مشکلات خود را که عمدتا به بودجه مالی ختم می شد بیان کردند

محمود گودرزی در این نشست گفت: در حال حاضر ۱۲۰۰ سازمان در کشور فعالیت دارند و به ثبت رسیده اند که این تعداد سازمان مردم نهاد توانسته اند مشارکت اجتماعی بسیار خوبی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مسئولان قانون گذار پاسخگو باشند چگونه دو سازمان ورزش و جوانان را با هم ادغام کرده اند بنده در شورای عالی جوانان مطرح کردم باید این دو سازمان از یکدیگر جدا شوند در این خصوص مجلس شورای اسلامی باید تصمیم گیری کند.

وی تصریح کرد: ۱۸ دستگاه به صورت مستقیم در زمینه جوانان فعالیت دارند و وزارت ورزش طبق قانون وظیفه اجرا ندارند و تنها متولی هماهنگی بین دستگاه ها برای خدمات دهی به جوانان است.

گودرزی با اشاره به کمبود بودجه در امر ورزش گفت:توان دولت محدود است و منابع اصلی دست مردم است و اگر مردم مشکارت کنند بسیاری از مشکلات رفع می شود.

وزیر ورزش تفاهم نامه ورزشی را امضا نکرد

در نشست شورای ورزش شهرستان تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و مسئولان سیرجان منعقد شد در این تفاهم نامه مقرر شد تکمیل و توسعه فضای های ورزشی سیرجان در دستور کار قرار گیرد.

اما وزیر ورزش از امضای این تفاهم نامه خوددداری کرد و گفت: باید هیئتی از وزارت ورزش جهت بررسی دقیق اعتبارات لازم و آیا امکان اجرای مفاد این تفاهم نامه است به سیرجان آیند و پس از آن در خصوص این تفاهم نامه بحث خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.