×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
پیگیری ساخت پارک بزرگ شهری ارزوئیه

به گزارش سیرجان خبر؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری ارزوئیه در این دیدار که به همت آقای مهندس بختیاری نماینده محترم ارزوییه بافت رابر در مجلس شورای اسلامی ، برنامه ریزی شده بود ، شهردار بافت ، شهردار رابر ، شهردار بزنجان و شهردار هنزاء نیز حضور داشتند‌.

شرفعلی پور شهردار ارزوئیه ضمن تشکر از مهندس بختیاری نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی که بابت هماهنگی این دیدار ، مشکلات و مسائل شهرداری و شهر ارزوئیه را به سمع دکتر جمالی زاده رساند و از وی طلب استمداد و مساعدت جهت برطرف شدن این مشکلات نمود و مشکلات شهر و شهرداری ارزوییه را کتبا و طی یک نامه تحویل آقای جمالی زاده دادند.

تقاضای یک دستکاه گریدر ، ماشین جمع آوری زباله ، ماشین آتش نشانی ، تخصیص اعتبار برای ساختمان شهرداری ، تخصیص اعتبار برای ساخت مراکز تفریحی و افزایش سرانه فضای سبز متعدد ، تخصیص قیر رایگان برای آسفالت معابر ، اعطاء تسهیلات بانکی کافی برای راه اندازی کارخانه شن و ماسه ، ارتقاء درجه شهرداری از جمله مواردی هست که در آقای شهردار کتبا به ریاست سازمان شهرداری های کشور اعلام نمودند.

در این دیدار بختیاری با اشاره به وضعیت بسیار بد شهرداری های شهرستان ابر(ارزوئیه،بافت و رابر) ، قاطعانه از آقای جمالی نژاد درخواست نمود که به صورت ویژه از شهرداری های ابر حمایت نمایند.

در پایان این جلسه جمالی نژاد با اشاره به تلاش های بسیار زیاد مهندس بختیای در جهت ارتقاء وضعیت شهرداری های شهرستان ابر خاطر نشان کرد: قطعا در طی امسال از لحاظ اعتبارات مالی و ماشین آلات و قیر رایگان و اعطاء تسهیلات ، نگاه ویژه ای به شهرهای شهرستان ابر خواهد داشت و قول مساعدت جهت بهبود اوضاع شهرداری ها دادند.

انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.