×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
اعزام دانشجویان بسیجی به اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در خصوص اعزام دانشجویان به مناطق محروم گفت: ۱۲گروه از دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و تحقق اقتصاد مقاومتی به اردوی جهادی در تابستان امسال اعزام می شوند.
علی سلیمی دریابیگی افزود: بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان امسال نیز طبق روال قبل برنامه های متنوعی را در عرصه سازندگی،خدمت رسانی و اردوهای جهادی در مناطق محروم جنوب استان کرمان انجام داده است.

وی گفت:مهمترین اهداف از برگزاری اردوی جهادی را تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،کمک و خدمت رسانی به محرومین،پیوند دانش نظری و عملی دانشجویان و تمرین کار گروهی و خودسازی دانشجویان دانست.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان به عرصه های فعالیت دانشجویان در اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت:دانشجویان در تابستان امسال در عرصه های پزشکی،پرستاری، فرهنگی،آموزشی،عمرانی،مطالبه گری ازمسئولین و…مشغول خدمت رسانی به مردم مناطق محروم خواهند بود.

وی در پایان اظهار داشت:دانشجویان با حضور در این اردوها از نزدیک با مناطق محروم و مشکلات آنها آشنا می شوند و طعم تلخ وشیرین فقر را می چشند و انشاالله با همین روحیه جهادی و انقلابی در مسئولیت های دولتی و اجرایی جامعه مشغول به کار می شوند.

عل سلیمی بسیج دانشجویی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.