×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
انتخاباتی غیر قانونی در شورای شهر سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” چهارمین انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر سیرجان در حالی در دومین سال متوالی برگزار شد که محمد عسکری بعنوان نایب رئیس با رای اکثریت اعضاء انتخاب شد و محسن اسدی از رقابت با وی بازماند.

اما پس از رای گیری و در حالی که همگان در حال خروج از سالن جلسات شورا بودند با صدای اعتراض محسن اسدی زیدآبادی روبه رو شدند؛ او در حالی یک برگ رای را در دست داشت با سخنان پر التهاب خود انتخابات را باطل خواند .

در برگه رای اسم اسدی ابتدا نوشته شده بود و پس از آن رای دهنده تصمیم خود را در دقایق پایانی تغییر داده و با خط زدن اسم اسدی نام عسکری را نوشته بود این واکنش اسدی با موافقت رئیس شورا مواجه شد و انتخاب مجدد برگزار گردید.

در انتخابات دوم محسن اسدی با شش رای صندلی نایب رئیسی را از آن خود کرد، اما این قضیه آنچان به درازا کشید که شورای حل اختلاف استان کرمان چند روز پیش رای بر غیر قانونی بودن انتخابات دوم داد .

بر همین اساس محسن اسدی از نایب رئیسی برکنار و تا زمان مجدد رای گیری حمزه صادقی نایب رئیس باقی ماند. این اولین جنجال آفرینی محسن اسدی در شورای شهر نیست، اسدی چندی پیش نیز اعلام کرده بود که استعفا نامه خود را تقدیم رئیس شورا کرده و می خواهد از سمت خود کناره گیری کند.

وی در ماجرای انتقال آب نیز دست به تحصن زد و در وکنش اعتراضی نسبت به انتقال آب اقدام به نشست جلوی بیل مکانیکی کرده بود که این اقدامات عضو شورا نیز با مخالفت برخی از اعضای دیگر روبرو شده بود؛ به هر حال تقدیر بر آن شد که محسن اسدی  زیدابادی  صندلی نایب رئیسی را از دست دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.