×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
اهدای خون سیرجانی ها در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه+تصاویر

به گزارش“سیرجان خبر”چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسیج سپاه شهرستان سیرجان با هدف اهدای خون و به منظورتامین وتقویت بانک خون استان در حال اجرا است.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان کمک‌های مومنانه قرار گاه امام حسن مجتبی(ع) درراستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و باهدف تامین اقلام معیشتی خانواده های نیارمند سیرجانی طی سه مرحله در شهرستان اجرا شد که در این سه مرحله ۱۸ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیارمند توزیع شده است.

وی گفت: در ادامه طرح رزمایش کمک مومنانه چهارمین مرحله این رزمایش با شعار اهدای خون احیاء زندگی به منظور تامین وتقویت بانک خون استان در سطح شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ دستوری گفت: پاسداران و بسیجیان سیرجانی از روز ۱۸خرداد با حضور در مرکز انتقال خون سیرجان، خون خود را برای سلامت بیماران نیازمند اهدا می‌کنند.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان اذعان کرد: مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه به مدت ۱۰روز در شهرستان سیرجان در حال اجرا است و روزانه ۱۴هزار سی سی خون به مرکز انتقال خون شهرستان اهدا می شود.

وی در پایان گفت: رویکردی که بسیج به دنبال آن است، کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف است؛ امروز افتخار می‌کنیم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.