×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
جهادگران بسیجی الگوی خدمت بی‌منت برای نیازمندان

به گزارش “سیرجان خبر” برخی شهروندان در مناسبت‌های مختلف طی اقدام ارزشمند و انسانی به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق، وقت یا کار خود را به نیازمندان و افراد کم برخوردار اختصاص می‌دهند که از جمله آنان جهادگران بسیجی هستند که با حضور در اردوهای جهادی مناطق کم برخوردار اقدام به کمک و ارائه خدمت می‌کنند.

بوی عید نوروز که می‌آید همه به دنبال آن هستند تا پس از یک سال کار و تلاش از تعطیلات نوروز استفاده کرده و ساعات بیشتری را در کنار خانواده باشند اما در همین ایام و در همین روزها بسیجیان سیرجانی برای خدمت‌رسانی به هم استانی های خود به سمت مناطق محروم راهی شدند تا از فرصت طلایی تعطیلات عید نوروز برای محرومیت‌زدایی استفاده کنند.

عیدانه گروه‌های جهادی بسیج در این ایام محرومیت‌زدایی از مناطقی بود که مردم آن از ابتدایی‌ترین امکانات هم محرومند تا بدون هیچ چشم‌داشتی صرفاً با روحیه‌ای جهادی و ایثارگونه قدری از آلام مردم در مناطق محروم بکاهند و باری از دوششان بردارند.

بسیجیان سیرجانی به مدت ۱۰روز با حضور در منطقه محروم زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب مشغول به فعالیت عمرانی شدند ودر مدت برگزاری اردو فعالیت‌های فرهنگی مذهبی برای اهالی منطقه زهکلوت برگزارشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.