×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
حضور پدر سایکل توریست ایران در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی  “سیرجان خبر” سید مسعود طباطبایی که از قهرمانان دوچرخه سواری است و تاکنون با دوچرخه به شهرهای مختلف کشور و برخی کشورهای خارجی سفر کرده است به دعوت رکاب زنان آسمان سمنگان به سیرجان آمد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پیاده روی های تهران تا قم در سال ۱۳۸۲، قم تا کربلا در سال ۱۳۸۳، تهران تا مشهد درسال ۱۳۸۳ایران _ ترکیه در سال ۱۳۸۴بصورت انفرادی و گروهی را با پای پیاده پیموده است.

سید مسعود طباطبایی در ادامه افزود: پس از بازگشت از سفر ایتالیا و آلمان طرح یادمان حماسه سازان تاریخ ساز را از روز کورش هخامنشی تا روز شهید فهمیده به عشق سه رنگ پرچم ایران برگزار کردیم.

پدر سایکل توریست ایران اظهار داشت: سه بار دوچرخه سواری استان های ایران با هدف کاشت درخت در یادمان شهدای گمنام، خلبانان شهید و مراکز تاریخی برگزار شده است که دور اول رنگ قرمز به معنای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دور دوم رنگ سبز به معنای حفظ منابع ملی، طبیعی، تاریخی و زیست محیطی و دور سوم رنگ سفید به معنای پیام صلح و دوستی اقوام ایرانی در بین دیگر ملل دنیا است.

وی در ادامه اذعان داشت: از سال ۱۳۸۲ کلیه هزینه های سفر را با فروش خانه، ماشین و … شخصا تامین نموده و هیچگونه کمک مالی، دولتی و یا اسپانسر نداشته ام.

سید مسعود طباطبایی در پایان اظهار داشت: در ادامه سفرم به دعوت رکاب زنان آسمان سمنگان به سیرجان آمده ام تا بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم سیرجان آشنا و نهالی را به یاد حماسه سازان به یادگار کاشته ایم.

لازم بذکر است سید مسعود طباطبایی پدر سایکل توریست ایران از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و جانباز ۶۵ درصد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.