×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
دانه درشت‌ها در فرار مالیاتی شناسایی شوند

به گزارش “سیرجان خبر”شهباز حسن‌پور در حاشیه نشست با مؤدیان مالیاتی سیرجان ضمن تاکید بر شناسایی فرارمالیاتی دانه درشت‌ها اظهار کرد: افرادی هستند که با دو دفترچه کار می‌کنند و از پرداخت مالیات قانونی خود به دور هستند لذا باید به دنبال آنان باشیم و کسبه جزء، خودشان مالالت را با همه مشکلات پرداخت می‌کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان سیرجان وفاق و همدلی در پرداخت مالیات دارند و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کسانی هستند که به موقع مالیات خودشان را می‌پردازند.

وی گفت: استان کرمان و شهرستان سیرجان، ۷۰ درصد مشارکت در خوداظهاری پرداخت مالیات داشتند که بالاترین رقم در کشور است و این یعنی عملکرد مسؤولان مالیاتی استان و شهرستان در راستای تکریم ارباب رجوع بسیار خوب بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان نیز گفت: ما درسطح استان ۶۲ درصد مشارکت مردم را جلب کرده‌ایم که ۲۰ درصد بالاتر از سطح کشوری هستیم و این نشان‌دهنده مشارکت مردم در پرداخت مالیات به‌موقع است.

محمد سلمانی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلون تومان مالیات در استان جمع‌آوری شد که از این مبلغ ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تحت عنوان عوارض بین شهرداری‌های استان توزیع شد که سهم شهرداری سیرجان ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شد.

وی افزود: با هدف طرح تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم و کاهش ایاب و ذهاب به مرکز استان بخشودگی جرائم ارزش افزوده تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان را به معاونت خود در سیرجان و تا ۳۰۰ میلیون تومان را به کارشناس امور مالیاتی این شهرستان تفویض اختیار کردیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.