×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
عملکرد ضعیف دولت و مجلس در خصوص اشتغال/ دولت و مجلس با هماهنگی زمینه اشتغال جوانان را فراهم نمایند

نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با “سیرجان خبر” در خصوص نامگذاری سال ۹۶ توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:دور اندیشی رهبر معظم انقلاب در دو سال متوالی یعنی سال ۹۵و۹۶ بوده است و ما باید به این فرمایشات عمل کنیم،در خصوص اشتغال دولت و مجلس واقعا ضعیف عمل کرده است و اگر مجلس و دولت دست به دست هم داده و زمینه اشتغال جوان را فراهم کند کار بسیار بزرگی را انجام داده اند.

شکور پورحسین در ادامه اظهار داشت:سال ۹۶سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به فرموده مقام معظم رهبری نام گرفت و کار و اشتغال بحث مهمی است و شاید موضوع بیشتر مراجعه کنندگان به نمایندگان مجلس بحث اشتغال است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اذعان داشت:من بارها این موضوع را گفته ام که کارشناسان دولت باید گردهم آمده و مشکلات جامعه را بررسی و اقدام به اولویت بندی مشکلات جامعه کنند.

وی در پایان اظهار داشت:در این اولویت بندی مهم ترین آن همان بحث اشتغال است که مجلس در این بحث در سال ۹۵ خوب عمل کرد و طرح هایی به دولت داد و دولت باید در خصوص اجرا کردن این طرح ها عمل کند و مجلس هر کمکی که لازم باشد در تحقق این مسئله انجام می دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.