×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
۴بیمار قطعی کرونا جدید در سیرجان/خطر شیوع کرونا در سیرجان بسیار جدی است

به گزارش”سیرجان خبر”معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از مثبت شدن نمونه آزمایشگاهی ۴ بیمار دیگر مبتلا کرونا در سیرجان خبر داد.

دکتر محمد موقری پور ضمن تبریک سال نو و آرزوی تندرستی برای همشهریان، گفت: این ۴ بیمار مبتلا به کرونا سه نفر خانم با سنین ۷۶ و ۵۷ و ۴۸ ساله و آقای ۷۸ ساله می باشند که با علائم مشکوک به بیماری کرونا بستری شده و بلافاصله نمونه آزمایشگاهی ایشان ارسال و امروز نتیجه آزمایشات مثبت اعلام شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا سیرجان با اشاره با اینکه جمع موارد مثبت آزمایشگاهی مبتلایان به کرونا در سیرجان به ۶ نفر رسیده که یکی از آنها نیز فوت کرده است، اظهار کرد: نظر به افزایش موارد مثبت قطعی و مشکوک در شهرستان، همانطور که بارها گفته شد خطر شیوع کرونا در سیرجان بسیار جدی است و همشهریان بایستی بیش از گذشته به توصیه ها عمل کنند.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه بسیج عمومی مقابله با کرونا به آدرس salamat.gov.ir وضعیت سلامت خود را ارزیابی کرده و در صورت لزوم راهنمایی لازم را دریافت کنند. همچنین شماره تلفن ۴۰۳۰ آماده ارائه مشاوره های مختلف در رابطه با بیماری کرونا در اختیار مردم است.

دکتر موقری پور اظهار کرد: از همشهریان عزیز درخواست عاجزانه داریم تا ضمن رعایت اصول بهداشت فردی در خانه بمانند و با در نظر گرفتن یک نوروز استثنایی دید و بازدیدهای عیدانه را انجام نداده تا به قطع چرخه انتقال این ویروس در شهرستان کمک کنند و اینگونه پرسنل زحمت‌کش بهداشتی و درمانی را یاری نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.