×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
نسل سوم همراه اول در کرمان افتتاح شد‌

به گزارش“سیرجان خبر” با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وزیر، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ۱۴۰ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۶۸ هزار و ۲۲۵ میلیون ریال و پروژه ۳G «نسل سوم موبایل همراه اول» در کرمان با اعتباری بالغ بر ۵۱۳ میلیارد ریال ‌افتتاح شد.

پروژه‌های شرکت مخابرات استان کرمان شامل ۱۷ مورد اجرای فیبرنوری سایت‌های موبایل در جنوب استان با اعتبار ۵ هزار و ۸۲ میلیون ریال، ۶۹ مورد توسعه پورت پرسرعتADSL  با اعتبار ۶۰ هزار و ۸۶۲ میلیون ریال و چهار مورد توسعه شبکه کابل با اعتبار ۱۶ هزار و ۶۰۹ میلیون ریال است.

همچنین ۳۶ مورد نصب و راه‌اندازی BTS تلفن همراه به اعتبار ۵۹ هزار و ۷۴۸ میلیون ریال، هفت مورد نصب و راه‌اندازی پورت پرسرعت ADSL با اعتبار ۷۶۱ میلیون ریال، چهار مورد تاسیس و توسعه مرکز تلفن با اعتبار ۱۸ هزار و ۸۷۳ میلیون ریال امروز افتتاح شد.

راه‌‌اندازی ‌سامانه کنترل مرکزی سوئیچ‌های سطح استان کرمان با اعتبار ۳ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال و دو مورد ارتباط‌‌‌‌رسانی به نقاط روستایی از طریق تلفن همراه روستایی با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال از جمله طرح‌های مخابراتی کرمان است که با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

برچسب ها : , , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.