×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
۹ میلیارد ریال طرح رفاهی خدماتی در سیرجان به بهره برداری رسید

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” محسن آرش با اشاره به طرح‌های افتتاحی در نخستین روز از هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: طرح هادی و بهسازی روستای فیروزآباد به مساحت ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی و جدول‌گذاری با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری روستا به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح بهسازی و هادی روستای دهشیرک به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری افتتاح شد.

آرش بیان داشت: طرح بهسازی و آسفالت معابر روستای قنات چنار به وسعت ۱۵ هزار متر مربع و جدول‌گذاری بلوار با هزینه ۲ میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن نیز به بهره‌برداری رسید.

 معاون برنامه‌ریزی عمرانی فرماندار سیرجان با بیان اینکه برای راه‌اندازی این طرح‌ها، ۸ میلیارد ریال هزینه شده است، عنوان کرد: با افتتاح این طرح‌ها ۲ هزار نفر جمعیت روستایی از مزایای آنها بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به شهرک مسکن مهر شهر پاریز در نخستین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: با ایجاد یک هزار و ۳۰۰ متر لوله‌گذاری برای انتقال آب و هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ۱۴۰ واحد مسکونی این شهرک با جمعیت ۶۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.