×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت در دانشگاه آزاد سیرجان برگزار می شود

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” هشتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت  ۷ و ۸ مهر ماه با همکاری اندیشمندان و اساتید مراکز دانشگاهی و اقتصادی معتبر اروپا در دانشگاه آزاد سیرجان برگزار خواهد شد.

امیر رضا بازرگان مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد واحد سیرجان اظهار داشت: هشتمین مرحله از کنفرانس بین المللیی اقتصاد و مدیریت با همکاری دانشگاه CGU سوئد و مرکز بین المللی ارتباطات  ESDEN و همچنین اندیشمندان و اساتید مراکز دانشگاهی و اقتصادی معتبر اروپا ۷ و ۸ مهر ماه سال جاری به میزبانی واحد سیرجان برگزار می شود.

وی گفت:مراحل قبلی این کنفرانس در کشور هایی چون سوئد، بلژیک، اسپانیا و لهستان برگزار گردیده و در ششمین مرحله آن دکتر ابولفضل جعفرقلی خانی ریاست دانشگاه آزاد سیرجان به عنوان یکی از اصلی ترین سخنرانان حضور داشته است و مراحل نهم تا پانزدهم کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت به ترتیب در کشورهای لهستان،ترکیه، ایران، انگلستان، ایران، آمریکا و استرالیا برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در هشتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت به میزبانی واحد سیرجان تفاهم نامه هایی در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی و اقتصادی امضا خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.