×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
بنیاد تفکر کفر امروز لیبرالیسم است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از فارس،حسن عباسی در سالن اجتماعات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در کرمان با تشریح زندگی در سبک جهاد کبیر، سبک زندگی آمریکایی را دارای هفت مؤلفه دانست و اظهار داشت: روح آمریکایی همان علوم انسانی غرب، پیام آمریکایی همان لیبرالیسم، رویای آمریکایی همان رؤیای رسیدن به لذت و راحت‌طلبی، ارزش‌های آمریکایی همان خودخواهی، طمع و فهم نداشتن از شهید، شهادت و بیداری آمریکایی از جمله مواردی است که روح آمریکایی را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ویژگی افسری جنگ نرم مسلمان با افسری جنگ نرم آمریکایی متفاوت است، ادامه داد: اگر هر کس این مؤلفه‌ها را به درون خود راه دهد، آن وقت روح آمریکایی بر آن مسلط خواهد شد و با رفتار آمریکایی ظاهر می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: در برابر روح آمریکایی، روح اسلامی قرار دارد که آن هم دارای مؤلفه‌هایی از جمله پیام اسلامی است، پیام اسلامی براساس تفسیر مفسران همان قسط و به معنای سهم است و اگر سهم پرداخت یا دریافت نشود، جامعه را فساد می‌گیرد و این سهم و حق باید به هر کس داده شود، امروز حقوق‌های نجومی هیچ معنی ندارد و بعضی‌ها می‌گویند که برخی از این حقوق‌ها قانونی بوده است.

وی افزود: رسالت و رؤیای ایرانی ـ اسلامی از موارد دیگر روح اسلام است که رؤیای ایرانی ـ اسلامی را می‌توان در تحقق ظهور خلاصه کرد.

عباسی، ارزش‌های اسلامی را از دیگر مؤلفه‌های روح اسلام دانست و بیان کرد: ایثار و شهادت و نفی حرص و طمع تعریف اصلی این مؤلفه است.

وی همچنین بیداری اسلامی یعنی برون شدن از خواب غفلت را از مؤلفه‌های دیگر روح اسلامی دانست و گفت: توسعه‌یافتگی در نگاه مسلمانان، حلال‌زادگی است و تنها به معنی پیشرفت علم و پیشرفت در بخش‌های دیگر نیست، حلال‌زادگی سبب شهادت می‌شود و شهید می‌پروراند، همچنین مادرانی که حلال را از حرام جدا کرده‌اند، شهید‌زایی می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عدم تبعیت از کفار شاه‌‌ بیت عمل انبیاء بوده است، تشریح کرد: حیات قرآنی ما می‌طلبد که اهل جهاد کبیر باشیم و از ویژگی‌های امام حسین(ع) عدم تبعیت از کفار زمان خود به معنی جهاد کبیر بود.

عباسی اضافه کرد: لیبرالیسم به معنی آزادی و رها بودن از حلال و حرام و همه چیز است که نمونه آن در سبک زندگی آمریکایی کاملاً مشهود است.

وی در پایان تبیین کرد: باید مراقب بود تا از ما امید به مهدویت را نگیرند، امروز ساخت گنبد امام حسین(ع) در کرمان نشان از عشق به آن امام است و آن قدرتی که امروز داریم از عشق به اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.