×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
بیست و یکمین یادواره ۳۲ شهید منطقه پسوجان/تصاویر

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر” ، در این مراسم که عصر روز گذشته با حضور مردم و مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل حسینیه روستای پسوجان برگزار شد، ابتدا سردار ایران نژاد؛ دبیر ستاد یادواره به عرض خیر مقدم و ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت‎الاسلام کاظمی در بیست و یکمین یادواره ۳۲ شهید روستای پسوجان بخش پاریز از تهاجم فرهنگی دشمن علیه فرهنگ شهدا یاد کرد و اظهار داشت: جوانان و ملت ما که پیرو خط شهدا و حافظ فرهنگ آنها هستند، دشمنان را با قدرت شکست دادند و امروز هم با همین فرهنگ حافظ نظام اسلامی و خون شهدا هستند.

وی بیان داشت: جبهه کنونی تهاجم فرهنگی است که دشمن در آن با شناختی که از ملت ایران به دست آورده، به این یقین رسیده است که ایرانیان در مقابل حرف زور کوتاه نمی‎آیند.

کاظمی تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا از طریق تهاجم فرهنگی جوانان ما را تخریب و آن‎ها را از شهدا جدا کند.

وی با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) افزود: عده‎ای صلح امام حسن (ع) را زیر سؤال می‎برند.

کاظمی عنوان کرد: باید در جواب آ‎ها گفت که امام حسن (ع) به دلایلی صلح را پذیرفتند از جمله اینکه در صورت جنگ تعداد کم شیعیان از بین می‎رفت و نسل شیعه باقی نمی‎ماند.

در ادامه این مراسم معنوی که برای بیست و یکمین سال متوالی است در این روستا برگزار می شود، با ویژه برنامه‌های شهادت امام رضا (ع)، پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) همراه بود و از خانواده های شهیدان بزرگوار تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.