×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
وزارت آموزش و پرورش در جهت تهیه نوشت افزار ایرانی گام اساسی بردارد/ کمک به معیشت کارگر ایرانی با خرید کالای داخلی

به گزارش”سیرجان خبر” شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان گفت: در این ایام شاهد افزایش بی رویه قیمت کاغذ در کشور هستیم؛ فلذا انتظار می رود که  مسئولان امر در جهت تأمین نیازهای اولیه دانش آموزان همچون لوازم التحریر و سایر ملزومات بیشتر از گذشته همت داشته باشند.

وی ادامه داد: از جمله اقداماتی که سالیان گذشته در راستای تأمین نیازهای دانش آموزان صورت می گیرد برگزار نمایشگاه های نوشت افزار ایرانی و اسلامی است که خوشبختانه اصناف گوناگون آمادگی کاملی را در جهت برگزاری با مجموعه فرهنگیان دارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیران آموزش و پرورش در سطح وزارت خانه، استان ها و شهرستان ها در جهت تهیه اقلام ایرانی اسلامی مورد نیاز دانش آموزان گام های اساسی بردارند و در راستای دغدغه خانواده ها در زمینه فرهنگ سازی استفاده از کالای با کیفیت و کمیت ایرانی سریع تر اقدامات لازم انجام شود.

حسن پور بیان کرد: با توجه به موقعیت اشتغال کشور که این مسئله مهم محسوب می شود؛ اگر ما استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم می توانیم در جهت رونق تولید و اشتغال گام های اساسی برداریم و چنانچه در این راستا گام برداریم عملا به معیشت خانوارها کمک کرده ایم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم به معیشت کارگران ایرانی کمک موثری داشته باشیم، همگان باید استفاده و حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.