×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
پیام تبریک امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش “سیرجان خبر “حجت الاسلام دکتر نصرالله پور و سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد،روز خبرنگار پیامی در خطاب به جامعه اطلاع رسانی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر می باشد؛

سلام و صلوات خداوند بر روح شهیدان و امام شهیدان علی الخصوص شهید والامقام شهید محمود صارمی، بر خود واجب دانستیم روز خبرنگار را بر شما دلداگان با اخلاص انقلاب اسلامی در شهرستان ارزوئیه، روزنامه نگاران و مدیر مسئول روزنامه حکمت، مدیران شبکه های اجتماعی و کانال های های خبری ارزوئیه نیوز و خبر دهسرد و مدیران محترم پیج های اینستاگرامی فعال و انقلابی جوانان ارزوئیه و آلبوم شهر، خبرگزاری ارزوئیه و کانال فرهنگی لیدر و روابط عمومی فعال ادارات و تمامی بزرگواران فعال و گمنام در عرصه ی خبر و رسانه تبریک گوییم.

بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون مجاهدت نخبگانی است که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و با عنوان دیدبانان رسانه در حوزه اطلاع رسانی و فضای مجازی و گسترش صحیح اخبار در پیاده سازی اهداف انقلاب قدم برمی دارند.

امروز تبیین اهداف انقلاب و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب برای نسل گذشته و پیش رو و مطالبه گری از مسئولین در اجرای مسئولیت ایشان و نشان دادن عزت ایران اسلامی و فروکش کردن جریانات قدرت و ثروت در جامعه و تبیین سبک زندگی اسلامی و همچنین مطالبه گری از مسئولین در بحث آسیب های اجتماعی توشه ای برای انقلابی عمل کردن شما فعالین عرصه ی رسانه در انجام ماموریت تان در راستای اهداف انقلاب اسلامی می باشد. انشاءالله موفق و پیروز باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.