×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
رسیدن به تمدن نوین اسلامی و جهانی مهمترین آرمان گام دوم انقلاب است

به گزارش “سیرجان خبر”حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه ضمن توصیه به تقوای الهی ، و با تبریک دهه امامت و ولایت و غید غدیر بالاترین مقام انسان را مقام بندگی بر شمرد و افزود هدف خداوند از خلقت بشر رسیدن بندگان به مقام بندگی است و این مقام یعنی اینکه به جز خدا کسی را موثر تر نبینید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ارزوئیه با اشاره به یکی از پیام های مهم بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آقا مبنی بر بررسی غفلت ها گفت یک سری غفلت ها در گام اول انقلاب بود که در گام دوم باید آنها را عملی کنیم ،مسئولان ما هرگاه توانستند اعتقاد به سنت پروردگار را داشته باشند قله های افتخار را کسب کردیم و ما باید از تجربه ها و غفلت های گذشته عبرت بگیریم و استفاده کنیم.

رسیدن به تمدن نوین اسلامی و جهانی مهمترین آرمان گام دوم انقلاب است و آینده را با تکیه بر گذشته بسازیم در ۸ سال دفاع مقدس فرمانده هان بخشداران و فرمانداران ما جوانان زیر سی سال بودند که در آن برهه حساس و فوق العاده بحرانی کشور را اداره میکردند ولی امروز پیرمرد ها همچنان مدیران کشور خواهند بود مگر اینکه حضرت عزرائیل به داد مملکت برسد.

خطیب نماز جمعه ارزوئیه با اشاره به فرمایش حضرت آقا در پیام مهم ایشان به گروه های جهادی گفت اردوهای جهادی برادران بسیجی جهت کمک به مستضعفین و محرومین برخاسته از ایمان جوانان انقلابی و ظرفیت وجودی انسان است و این دو بی نهایت و قابل رشد هستند و جوانان میتوانند کارهای جهادی را با این دو ویژگی افزایش دهند.

دکتر نصرالله پور استاد برجسته و کشوری مهدویت افزود هفته گذشته سخنگوی جنبش انصارالله یمن به دیدار حضرت آقا آمدند قطعا این سفر برکاتی همچون دیدار سیدحسن نصرالله قبل از جنگ ۳۳ روزه با حضرت آقا دارد و حضرت آقا خطاب به سخنگوی انصارالله افزودند که وعده الهی حق است و شما به زودی در یمن دولتی مقتدر خواهید ساخت به یاری خدا

امام جمعه ارزوئیه ادامه داد: ۱۸ ذی الحجه عید الله اکبر و عید امامت است مهم ترین اتفاقی که در طول اسلام رخ داده و تکلیف امامت و ولایت حضرت رسول مشخص شده لذا باید این عید را گرامی بداریم. ولایت فقیه همان ولایت رسول الله و علی ع است و هر کسی که دستور علی زمان رو روی زمین بگذارد قطعا دشمن غدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد نصرالله پور افزود: علامه شیخ زکراکی با وضعیت جسمانی وخیم که توسط دولت وهابی نیجریه بر وی وارد شده بود با فشار های فضای بین المللی و سایبری علیه دولت نیجریه الحمدالله در هند تحت درمان می باشد.

وی در پایان با اشاره به پخش شایعات متعدد علیه امامین جمعه مبنی بر حمایت از کاندیدهای احتمالی افزود بنده در انتخابات از هیچ کاندیدی حمایت نمیکنم و نخواهم کرد، ممکن است برخی کاندیدها در جلسات متعدد مذهبی در کنار بنده عکس گرفته باشند ولی این دلیل بر حمایت بنده از وی نمی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.