×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
امام حسین(ع) برای امر به معروف ونهی از منکر قیام کرد/ بعضی از مسائل با تذکرات لسانی حل می شود

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” به مناسبت هفته امر به معروف ونهی از منکر مسئولین ستاد احیاء شهرستان با امام جمعه سیرجان دیدار و گفتگو کردند.

حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان در حاشیه این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان و گرامی داشت هفته امر به معروف ونهی از اظهارداشت:تاکید میکنیم به معروف که امام حسین(ع) برای امر به معروف ونهی از منکر قیام کرد.
وی درادامه افزود:ما اگر در جامعه به معروف بیشتر بپردازیم جایی برا منکر و منکرات باقی نمی ماند به عنوان مثال اگر خواهران با حجاب ما هر چند وقت یکبار در خیابان اصلی شهر یا پارک ها تجمع یا پیاده روی داشتند خود به خو این معروف منتشر می شود و جایی برای منکر باقی نمی ماند و عدم حضور ما میدان را برای دیگران باز می کند و در افکار عمومی نقش بسته که همه بی حجاب هستند در صورتی که تعداد این بی حجابان اندک است ما باید به معروف مثل نماز حجاب و مسائل دیگر بهای بیشتری بدهیم.

حسینی در ادامه افزود: بعضی از مسائل با تذکرات لسانی حل می شود و بعضی مسائل با اقدام به جا و مناسب قابل حل است.
وی اظهارداشت:منکرات در جامعه وجود دارد و باید تذکرات لسانی داده شود و به طور قاطع و قانونی با آنها بر خورد شود به عنوان مثال اگر خواهری در ماشین کشف حجاب می کند طبق قانون باید ماشین این افراد توقیف شود چندین ماشین توقیف بشود بقیه این افراد رعایت می کنند و امیدواریم در طول سال پیرو امام حسین (ع)و یارانش باشیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.