×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
ارتقاء حفظ حقوق شهروندی از وظایف مهم پلیس سیرجان است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتطامی در گفت وگو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: ارتقاء حفظ حقوق شهروندی از وظایف مهم و اولویت کاری پلیس شهرستان است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال هیچ گونه سرقت مسلحانه در این شهرستان وجود نداشته است و مهم تراز این موضوع تعامل بین نیروهای انتظامی شهرستان وجود داشته است.

این مقام مسئول گفت: جرائمی از جمله شرارت، درگیری و چاقوکشی در یکسال گذشته در سیرجان کاهش داشته که خود گواه بر تاثیرات فرهنگ سازی، آموزش عمومی به خانواده ها توسط پلیس، تعامل دوسویه پلیس با مراکز علمی، آموزشی و دانشگاه ها و برخوردهای مناسب قضایی در شهرستان می باشد.

ایران نژاد در ادامه افزود:شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان پلیس هوشمند،امین مردم است و با توجه به پیچیده شدن جرائم و تغییر الگوی جرم از سنتی به مدرن، اقدامات پلیس نیز با تاکید بر توانمندی ها، روزآمدی و هوشمندی پلیس همچون همه زمینه ها، در توسعه امنیت و مقوله مهم پیشگیری های اجتماعی و هم امید به آینده مستلزم اقدامات هوشمندانه است.

وی در رابطه با برنامه های هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در سیرجان گفت: افتتاح کلانتری ۱۴ نجف شهر سیرجان، افتتاح ساختمان کلانتری ۱۲ شریعتی، افتتاح ساختمان پایگاه شماره دو راهنمایی و رانندگی سیرجان، همایش پیاده روی و برنامه های ورزش، دیدار با ائمه جمعه شهرستان و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان سیرجان می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.