×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
درنبرد حق و باطل همیشه یاران حق به پیروزی می رسند/عاملان تظاهرات عراق به دنبال کم رنگ کردن بزرگترین تجمع شیعیان جهان

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: درخواست می کنیم مراسمات امام حسین(ع) به صورت گسترده و فراگیر برگزار شود تا این حضور ضمن ناامیدی دشمنان اسلام، توطئه های آمریکا و صهیونیست ها را خنثی کند وبه طور یقین این حرکت عاشقانه مردم به آل الله و حضرت امام حسین علیه السلام زمینه ساز ظهور حضرت مهدی عج قرارخواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی اظهارداشت: درنبرد حق و باطل همیشه یاران حق به پیروزی می رسند و اگر تاریخ کربلا و انقلاب حضرت حسین بن علی را بررسی کنیم می بینیم دشمنان اسلام حضرت و یارانش را به شهادت رساند اما امروزه اثری از باطل نیست و بارگاه ملکوتی ائمه علیم السلام و حضرت امام حسین بیانگر اقتدار و ماندگاری حق است و هیچ اثری از باطل به جز لعن و نفرین بر اصحاب باطل نیست.

حسینی در ادامه افزود: ۴۰ سال توطئه ، تحریم و جنگ علیه نظام اسلامی وجود داشته است اما دشمنان این نظام امروز در مسیر نابودی هستند چون هرتوطئه ونقشه خود را اجرا کردند نتیجه معکوس گرفتند پس بدانید این نظام حق است و باطل نابود می شود.

خطیب جمعه سیرجان به توطئه عبری و عربی نقشه ترور حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: با همه محاسبات دقیق و طراحی اقدامات برای اجرای این نقشه شوم انجام شد اما باید دست مریزاد گفت به اطلاعات سپاه که توانست این توطئه را کشف و خنثی کند و این یعنی قدرت خدا همراه این سپاه و این ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تظاهرات مشکوک در عراق آن هم در ایام راهپیمایی اربعین یک توطئه آمریکا یی و صهیونیستی عنوان کرد و گفت : جالب است که در این اعتراضات علیه ایران اسلامی و حشد الشعبی هم حرف هایی زده می شد مشخص است که این یک توطئه حساب شده و با طراحی دشمنان شیعه صورت گرفته و یکی از نقشه های آنان کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین است که به لطف خدا شکست خورد و ملت عراق نیز با هوشیاری کامل از توطئه های خائنانه بصیرت و آگاهی دارند.

امام جمعه سیرجان به سخنان مقام معظم رهبری درجمع سپاهیان پرداخت و گفت: رهبری در این دیدار ایستادگی و مقاومت ، امید به آینده ، اعتماد به جوانان ، وفاداری به انقلاب ، وحدت و اتحاد قشرهای مختلف مردم ، حمایت از تولید داخل وافتخار به نام شهداء و تکریم خانواده آنان تاکید کردند که این توصیه ها نیز برای ما و قشرهای مختلف مردم خواهد بود و آنچه امروز دشمن را شکست داده و نابود می کند همین همبستگی در سایه ولایت و رهبری است.

وی به نابودی باطل و پیروزی حق هم پرداخت و گفت: امروزنیزعظمت اسلام جلوه گر است و اگر به جنگ نابرابر آل سعود نگاهی گذرا کنیم می بینیم آن قدرت تسلیحاتی دنیا کجا و بمباران و کشتار مردم بی دفاع یمن کجا و امروز چه کسی برنده این جنگ شد پس به این حقیقت میرسیم که این عظمت و قدرت اسلام است و شک نکنید سقوط آل سعود قطعی است .

امام جمعه سیرجان به عملیات یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان و پس از آن عملیات جنگی علیه نظامیان سعودی پرداخت و گفت : تسلیم شدن هزاران فرمانده و سرباز سعودی برگ برنده اتمام جنگ با پیروزی کامل یمنی ها است و سعودی ها به دنبال بهانه برای پایان جنگی هستند که خودشان آغاز کردند ، همان هایی که در ائتلاف عربی از همه قدرت و توان نظامی با سلاح ها و حمایت های آمریکا و صهیونیست ها استفاده کردند و امروز خودشان می دانند دیگر قدرتی ندارند و باید عقب نشینی کنند.

خطیب جمعه سیرجان در خطبه اول هم به مبحث شکر گذاری از نعمت های خداوند پرداخت و شکر در برابر هرنعمت و پیروزی را لازمه بندگی خداوند عنوان کرد و سپس به مناسبت های مختلف هفته از جمله شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها پرداخت و باتسلیت سالروز شهادت دختر سه ساله حضرت امام حسین علیه السلام برادامه راه ایستادگی و مقاومت تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.