×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
فردا برای برد به میدان می‌رویم/هواداران تیم را تنها نگذارند

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان کرد: من فکر می‌کنم بیشتر از این کاری نشود انجام داد تیم را ما قبلا در تهران تمرین می‌دادیم الان آورده‌ایم به سیرجان به خاطر اینکه زیرساخت‌های لازم را نداریم اما مسئولان قول دادند و تلاش می‌کنند که این زیرساخت‌ها را ایجاد کنند.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تیم نیاز به حمایت دارد نیاز به متخصص دارد ما چند تا از افرادی که مطرح هستند آوردیم مثلا آقای پورغلامی که در کنار من هست ایشان سرمبی تیم بوده مربی بدن ساز که اضافه کردیم در حوزه کاری خودش بهترین‌ها هست.

وی بیان داشت: با توجه به تغییراتی که دادیم این هفته قطعا برای برد می‌رویم به میدان و امیدواریم که بتوانیم امتیاز لازم را به‌دست آوریم این تیم نیاز به حمایت دارد و یکسری امکانات و تقویت‌ها باید صورت بگیرد ان‌شاء‌الله بازی بعد را پیروز شویم.

جلالی با تأکید بر اینکه از هواداران خواهش و درخواست می‌کنم که تیم را تنها نگذارند تا بازیکنان تیم از بازی در زمین لذت ببرند، خاطرنشان کرد: تیم پیکان در این فصل نشان داده که علاوه بر خوب بودن برخی هفته‌ها اما متغیر هم بوده است.

وی افزود: وقتی با تیمی بازی می‌کنید باید خصوصیات آن تیم را رصد کنید و برای صحنه‌های احتمالی با یکدیگر تمرین کنید، بچه‌ها این ذهنیت را دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.