×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تساوی گل گهر و پیکان در رقابتهای لیگ برتر

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر”در این دیدار که در چارچوب رقابتهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار شد دو تیم گل گهر و پیکان ، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

گل گهر  با این تساوی اولین امتیاز خود با سرمربیگری مجید جلالی را به دست آورد و با رسیدن به امتیاز چهارم خود از ۸ بازی این فصل ، همچنان در رده ۱۵ جدول باقی ماند.

گفتنی است داور در این دیدار به علی حمودی و میلاد شیخی‌ سلیمانی از پیکان و مهدی زبیدی از گل گهر کارت زرد نشان داد.

مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیم گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: وقتی در خانه مساوی می‌کنید نمی‌توانید بگویید نتیجه خوبی گرفته‌اید. البته برای رضایتم از بازی تیم دو دلیل دارم اول اینکه در بخش دفاع نظم خوبی داشتیم و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم.دلیل دیگر اینکه ما امروز شش غایب داشتیم. سجاد آشوری را با مسکن راهی میدان کردیم حتی پیمان رنجیری را هم با پنج جلسه تمرین به زمین فرستادیم.

وی گفت: با تمام این مشکلات بازی بدی انجام ندادیم و در حال حاضر محدودیت‌های ما زیاد است و هم شما (خبرنگاران) و هم هواداران باید حوصله به خرج دهید تا شرایط بهتر شود. اطمینان داشته باشید بازیکنان ما هر آنچه داشتند را در زمین ارائه کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.