×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
پاسخ ایران و مقاومت به آمریکایی ها کوبنده خواهد بود/ شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکت نوین جبهه مقاومت به صورت قوی‌تر در برابر استکبار است

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نمازجمعه باتسلیت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی اعلام این مطلب گفت : پاسخ ملت ما و مقاومت با تدبیر و کوبنده خواهد بود و شما با ترور این سردار جهان اسلام نفرت جهانی علیه خود به وجود آوردید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی افزود : قرار و مشیت الهی بر این است که شما مستکبران نابود شوید و سیاست خصمانه آمریکا این گونه است که بر سر شاخه نشسته است و بن شاخه را می برد و آنقدر احمق است که متوجه نیست که با دست خود به هلاکت می رسد.

وی گفت : کار آمریکا و خصیصه ذاتی اش کشتار و جنایت است و حمله به نیروهای انقلابی و حشد الشعبی در عراق تازگی ندارد و درماندگی و سردرگمی سران کاخ سفید این گونه است که هر جنایتی را انجام می دهند اما غافل از پیامد ها و عواقب آن هستند.

خطیب نماز جمعه سیرجان گفت: شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکت نوین جبهه مقاومت به صورت بسیار گسترده‌تر و قوی‌تر در برابر استکبار است الان وقتش است که مقاومت در عمل به آمریکا نشان دهد با شهادت سردار عزیزمان راه ایستادگی و مقاومت ها منسجم تر و قاطع تر خواهد بود.

امام جمعه سیرجان افزود : آمریکا و صهیونیست ها سردار سلیمانی را به شهادت رساندند تا به خیال باطل خود جلو عملیات استکبارستیزی در خاورمیانه را بگیرند اما این بزرگترین حماقت آنان بود و این راه همراه با انتقام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به رزمایش اقتدار دریایی با مشارکت ۳ قدرت بزرگ ایران، چین و روسیه اشاره کرد و افزود : این رزمایش بازتاب گسترده ای را در جهان داشت و بر همراهی ایران و اقتداردریایی و مقابله با دشمنان افزود و امروز هم این اقتدار جهانی است.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به شایعه پراکنی های مستمر دشمنان در رسانه های خارجی و فضاهای مجازی برای به آشوب کشیدن جامعه و ایجاد نا امنی گفت : نظام اسلامی آمادگی هر پاسخی را به صورت قاطع دارد اما توجه کنیم اخبار موثق و صحیح از رسانه ملی و خبرگزاری های کشور مان مورد اعتماد خواهد بود وصلاح نیست به بلندگوهای دشمنان گوش دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.