×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ارزوئیه برگزار شد

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور آحاد مختلف مردم در مصلی قدس شهرستان ارزوئیه برگزار شد./در ابتدای مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد فرماندار، امام جمعه، شهردار و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه مصوب شد بلوار ورودی شهر ارزوئیه از سمت سلطان آباد به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود

به گزارش سیرجان خبر،  سرگرد پاسدار امین ایوبی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی قدس بیان کرد: در همین مکان از سوی خود و همرزمانم در سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه شهادت فرمانده ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی)، امت شهید پرور، غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گویم.

امروز همه مستضعفین جهان و همه جبهه مقاومت سلیمانی شده اند

سرگرد پاسدار امین ایوبی عنوان کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکای جهان خوار بدانند با اینکه با داغدار این مصیبت عظمی با ناجوانمردی شما دولت های خبیث هستیم، اما ما امت اسلام با اقتدار و با تمام توان این وعده حق را می دهیم که انتقام سختی از شما جنایتکاران خواهیم گرفت که دیگر اثری از شما باقی نخواهد ماند.

وی اظهار کرد: اگر عظمت و قدرت حاج قاسم خواب را از چشمان شما ربوده بود و ترس در وجودتان رخنه کرده بود، اکنون شهید حاج قاسم سلیمانی با عظمتی بیش از پیش در برابر شما قرار دارد و امروز همه مستضعفین جهان و همه جبهه مقاومت سلیمانی شده اند.

اخلاص حاج قاسم سلیمانی او را به الگویی بی بدیل تبدیل کرد

مهندس حمید منظری توکلی فرماندار شهرستان ارزوئیه عنوان کرد: اخلاص حاج قاسم سلیمانی او را به الگویی بی بدیل تبدیل کرد و دست نوشته سردار ساعاتی قبل از شهادت ایشان که “خدایا مرا پاکیزه بپذیر، خدا عاشق دیدارتم…” نشان از اخلاص و عبودیت این مرد خدایی دارد و حقیقتا چیزی جز شهادت برازنده ی سردار سلیمانی نبود.

وی بیان کرد: تواضع سردار سلیمانی و خضوع و خشوع وی وصف نشدنی است، و اهداء نشان ذوالفقار از سمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به این مرد خدایی و سرباز انقلاب حاکی از همین موضوع است.

مهندس منظری توکلی در پایان ابراز کرد: سردار سلیمانی یک الگوی خوب برای نسل جوان ما است و همه ما مدیون حاج قاسم هستیم.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در مصلی قدس عنوان کرد: چهار ویژگی این مردخدایی را چهره ای مطرح برای تمام دنیا کرد، خدا محور کارهای حاج قاسم بود و با خدا بودن این مرد خدایی، توسل و تمسک به اهل بیت علیهم السلام و به خصوص حضرت زهرا سلام الله علیها، ولایت و ولایتمداری این مرد بزرگ و مشهود بودن این موضوع که سردار سرباز انقلاب بودند، با مردم بودن و برای مردم خرج شدن این مرد خدایی این مرد را سردار سرافراز بزرگ جهان اسلام تبدیل کرد.

در ابتدای مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد فرماندار، امام جمعه، شهردار و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه مصوب شد بلوار ورودی شهر ارزوئیه از سمت سلطان آباد به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود. و میدان ورودی شهر ارزوئیه (میدان شهداء) از سمت بافت که قبلا جزء مصوبات یادواره شهداء بوده است به همان نام باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.