×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
بیانیه مشترک امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه در حمایت از مسئولیت‌پذیری و صداقت سردار حاجی‌زاده

امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه در بیانیه ای مشترک با اشاره به پذیرش مسئولیت خطای نیروی انسانی در سرنگونی هواپیمای اوکراینی توسط سردار حاجی‌زاده، تاکید کردند: این حرکت صادقانه می بایست الگویی برای همه کارگزاران لشکری، کشوری و دولتی باشد.

به گزارش سیرجان خبر؛ امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه با صدور بیانیه‌ای از مسئولیت‌پذیری و صداقت سردار حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
«بِسمِ الِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ»
وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ﴿۵۴﴾ /سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴

سیلی فرزندان مومن و غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون شهدای مقاومت بر چهره جنایتکار و تروریست آمریکا بخشی از اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است. متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده اند. بدون تردید ملت بصیر و دلیر ایران، ضمن تأکید بر مواضع مقتدرانه و حق طلبانه، راهبرد اخراج بیگانگان از منطقه را تا آخرین گام و تا رفع شر تروریست‌های آمریکایی پیگیری و منطقه و جهان اسلام را از لوث وجود فسادبرانگیز متجاوزان پاک خواهند کرد.

همه ما متاسف حادثه سقوط هواپیما که بر اثر خطای انسانی و غیرعمد پدافند هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح رخ داده است هستیم، صحبت های صریح و شفاف فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ذیل این موضوع شرافتمندانه و دقیق و با مسئولیت پذیری تمام شرح واقعه بود که بر مبنای تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرموندند:”صادقانه و صریح اعلام شود.” انجام گرفت و تاکید میکنیم سخنان صادقانه فرمانده دلیر هوافضای سپاه سردار حاجی زاده، در مورد پذیرش خطای انسانی یکی از افراد زیر مجموعه خود که منجر به جان باختن انسان های بی‌گناه شد، نشان از حیات الهی در نظام اسلامی دارد. این حرکت صادقانه می بایست الگویی برای همه کارگزاران لشکری، کشوری و دولتی باشد.

امروز باید با بصیرت باشیم و عمق واقعه را ببینیم، ترور نرم سردار حاجی‌زاده بعد از ترور سخت حاج قاسم سلیمانی آغاز شده است. تخریب فرمانده هوافضای سپاه، دستورالعمل ارائه شده کسانی است که از موشکهای سپاه سیلی خورده‌اند. آگاه باشیم که امروز دستهایی پنهان در داخل و خارج در حال حذف فیزیکی و شخصیتی افرادی هستند که امنیت خود را وامدار وجود آنها هستیم، قطعا این دست ها برای برهم زدن اتحاد و آرامش و بدنام کردن خوبان در چشم مردم نیز برنامه هایی دارند و بیکار ننشسته اند باید هوشیار باشیم.

امروز ما در شرایط جنگی انتقام سخت هستیم، انتقامی که در آن منتقم خون شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی هستیم، یادمان باشد آمریکایی ها در حق ملت ما چه کردند و امروز همین سربازان انقلاب و فرزندان غیور ایران اسلامی با تکیه بر سیستم نظامی و هوا فضای کشور جرات و شهامت این را داشتند که به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کنند، امروز همه ما وظیفه داریم این وحدتی را که به خاطر سردار دلها بینمان به وجود آمده است، حفظ کنیم.

در پایان مصیبت اندوهبار و دردناک جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و دیگر انسانهای بی‌گناه این پرواز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده‌های معظم این عزیزان تسلیت عرض می کنیم و از خدای متعال برای آنان صبر و آرامش طلب می نماییم.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، امام جمعه ارزوئیه
مهندس حمیدمنظری توکلی، فرماندار ارزوئیه
سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده سپاه ارزوئیه

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.