×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه با صدور بیانیه ای پیروزی جبهه انقلاب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند

امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه در پی انتصاب حاج صمدالله محمدی به عنوان نماینده مجلس سه شهرستان ارزوئیه، بافت و رابر با صدور بیانیه ای پیروزی جبهه انقلاب و جلب اعتماد مردم برای خدمت در جایگاه نماینده مجلس شورای اسلامی را به وی و بسیجیان باصلابت و بصیر و همیشه در صحنه شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش گروه خبری غرب استان کرمان؛ متن بیانیه امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه در تبریک به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان های ابر و بسیجیان همیشه در صحنه و انقلابی ارزوئیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا وَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِکُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ اِخوانا

و همگی به ریسمان خدا (قرآن و اسلام) چنگ زنید و پراکنده نشوید! و نعمت بزرگِ خداوند را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او میان دل های شما الفت ایجاد کرد و به برکتِ نعمتِ او برادر شدید.

مردم شریف شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر
حضور پرشور شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر چشم جهانیان را به خود خیره کرد. بدون شک خلق این حماسه که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و موقع شناسی شما مردم بصیر شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در پای صندوق های رای صورت گرفت، پیروزی دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

پیروزی بزرگ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در رقابت های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم برای خدمت در جایگاه نماینده مجلس شورای اسلامی را به نماینده منتخب مردم هر سه شهرستان “صمدالله محمدی” و بسیجیان باصلابت و همیشه در صحنه شهرستان را تبریک میگوییم.

از آنجا که موفقیت مجلس شورای اسلامی را در راستای منافع مردم و انقلاب می دانیم با کمال خرسندی انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به سمت نماینده انقلابی مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نماییم.

رجاء واثق دارد، حسن تدبیر، کفایت برتر و مدیریت فاخر شما نیروی انقلابی و ولایی در انجام ماموریت های سترگ پیش رو باعث خیر و برکت برای ایران اسلامی و مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر باشد.

همچنین تقدیر و امتنان خود را از نامزدهای مور تایید جبهه مردمی نیروهای انقلاب که با حضور، تلاش و از خودگذشتگی و بستر های خلق نشاط سیاسی، ارائه الگویی ماندگار از رقابت های پاک انتخاباتی و در نهایت خلق حماسه ماندگار دوم اسفندماه را فراهم آوردند، ابراز می داریم و نیز از همدلی و همراهی سایر نامزدهای محترم که در فرآیند رسیدن به وحدت تلاش وافر داشته اند، تشکر میکنیم.

من الله توفیق

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، امام جمعه ارزوئیه
دکتر رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده سپاه ارزوئیه

۹۸/۱۲/۰۳

انتهای پیام/ف ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.