×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
تست کرونا افراد مشکوک در سیرجان منفی اعلام شد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در گفتگو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: هفته گذشته دو فرد مشکوک با احتمال ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان سیرجان بستری شدند که یکی از آنها دختر دانشجوی قمی و دیگری سرباز جوانی بود.

موقری در ادامه افزود: این دو فرد مشکوک به بیماری کرونا ۳ روز پیش از بیمارستان باحال کاملا مساعد مرخص شدند و شب گذشته جواب تست کرونا آنها منفی اعلام شد.

وی علت تاخیر در اعلام جواب آزمایش این دو فرد را حجم کاری بسیار زیاده آزمایشگاه تست کرونا در تهران دانست و افزود: با وجود وارد کردن کیت های تست کرونا روند اعلام جواب آزمایش های کرونا تسریع یافته است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود: دو مورد جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان بستری شدند و بررسی های لازم و تست کرونا جهت تشخیص این بیماری در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: ۷ مورد بیماری تنفسی هم طی چند روز گذشته در بیمارستان بستری شده و از آن ها تست بیماری کرونا گرفته شده است.

دکتر موقری اظهار داشت: مردم شهرستان سیرجان از ویروس کرونا حراس نداشته باشند ولی این بیماری را جدی بگیرند و از سفر های غیر ضروری اجتناب کنند زیرا استانها و شهرهای همجوار درگیر این بیماری شده اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی در پایان گفت: در هفته جاری شاهد افزایش آمار در کشور و همه گیری ویروس کرونا خواهیم بود که می‌طلبد شهروندان سیرجانی و استان کرمان به شدت نکات بهداشتی را رعایت کنند و شستن مکرر دست ها با مایع دستشویی به مدت ۲۰ ثانیه و اجتناب از دست دادن ور بوسی کردن از ابتلا این بیماری پیشگیری کنند و انشالله با تلاش کادر پزشکی و با همکاری شهروندان کرونا را شکست می دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.