×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تعداد ۳۷ مورد دارای علائم مشکوک به کرونا در سیرجان بستری شده اند/ هرگز به جو روانی فضای مجازی توجه نکنید

ریس گروه بیماریهای دانشکده علوم پزشکی سیرجان در گفت وگو با خبرنگار “سیرجان خبر” در خصوص بیماری کرونا اظهار کرد: از روزهای ابتدایی موارد بروز و و شیوع ویروس کرونا در کشور تا ظهر امروز پنجشنبه در کل بیمارستانهای شهرستان سیرجان تعداد ۳۷ مورد دارای علائم مشکوک به کرونا ویروس بستری شده اند.

اسدی در ادامه افزود: تعداد۲۶ نفر از آنها از بیمارستان های غرضی و امام رضا(ع) شهرستان درمان و ترخیص شده اند و جواب آزمایش این ۲۶ نفر منفی اعلام شده است.

وی اذعان کرد: درحال حاضر در شهرستان سیرجان ۱۱ فرد مشکوک به ویروس کرونا بستری شدند که تعداد ۵ نفر از آنها در بیمارستان غرضی و۷ نفر در بیمارستان امام رضا(ع) بستری است و یک فرد ۸۷ ساله مشکوک به کرونا فوت کرده است که جواب آزمایش این مورد فوت هم منفی شده است.

اسدی با اعلام این که ویروس کرونا به هیج عنوان از طریق هوای آزاد به هیچ کس منتقل نمی شود از شهروندان خواست که موقع سرفه و عطسه حتما جلو بینی و دهان خود را بپوشانند از دست دادن و بوسیدن جدا خوداری کنند.

مدیر گروه بیماری های دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: ماسک و دستکش استفاده شده خود را در فضای باز و معابر،کوچه و خیابان نیندازند که خود عامل انتقال بیماری است.

اسدی افزود: هرگز به جو روانی فضای مجازی که از اسمش پیدا است مجازی و واقعیت ندارد توجه نکنید و اخبار مربوط را از خبرگزاری های معتبر دنبال کنید.
وی در پایان اظهار داشت:در صورت داشتن سوال در خصوص کرونا ویروس با شماره تلفن ۴۲۲۶۲۰۸۰ گروه بیماریهای بهداشت ودرمان تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.