×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
۱۶ بیمار بستری مشکوک به کرونا در سیرجان/از صاحبان صنوف به خاطر تعطیلی بازارها تشکر می‌کنیم

به گزارش “سیرجان خبر” معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در سیرجان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۶ بیمار مشکوک به کرونا در بخش های حاد تنفسی بیمارستان های سیرجان بستری هستند و تعداد ۴۸ نفر از بیماران با علائم حاد تنفسی، از ابتدا تا به حال درمان شده و مرخص شده اند.

دکتر محمد موقری پور افزود: حال عمومی بیمار مبتلا به کرونا در سیرجان که نمونه آزمایشگاهی مثبت داشت، خوب است وی که خانمی ۶۶ ساله است، تا کنون به درمان پاسخ داده است.

وی ادامه داد: وجود یک بیمار با نمونه آزمایشگاهی مثبت مبتلا به کرونا در سیرجان دلیل بر نبودن بیماران دیگری در سیرجان، نیست چرا که بیماران مبتلای احتمالی که هنوز به شرایطی نرسیده اند که به بیمارستان مراجعه کنند، در شهر وجود داشته که می توانند ناقل این بیماری باشند، پس کماکان امن‌ترین مکان خانه است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا شهرستان از بازاریان و صاحبان صنوف سیرجان به خاطر همکاری در تعطیلی محل کسب و کمک به پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تشکر کرد و از سایر مغازه داران هم خواست تا با جدی گرفتن وضعیت شیوع این بیماری خطرناک در حفاظت از سلامت خود، خانواده‌شان و مردم کوشا باشند.

دکتر موقری پور از همکاران بهداشتی، درمانی، پزشکان و پرستاران که در این روزهای سخت با تمام وجود به مردم خدمت می کنند تقدیر کرد و گفت: مردم شریف سیرجان لطفا با رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه بار کاری این عزیزان را کمتر کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.