×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
بر توزیع محلول‌ها و ژل‌های ضدعفونی در شهرستان نظارت داریم

به گزارش “سیرجان خبر” مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از جمع آوری ماسک ها و محلول های ضدعفونی تقلبی در سطح شهرستان در چندین نوبت بازرسی توسط این مدیریت و ادارات صمت و تعزیرات حکومتی خبر داد.

دکتر عباس فخریان گفت: متاسفانه ماسک ها و محلول های ضدعفونی تقلبی در مراکز توزیع غیرمجاز در حال عرضه بود و در پیشگیری از کرونا تاثیری نداشت که خوشبختانه در چند نوبت بازرسی با همکاری ادارات صمت و تعزیرات حکومتی جمع آوری شد.

وی افزود: همچنین برخی شرکت ها و منابع توزیع، اقدام به فروش برخی محلول ها و ژل های ضدعفونی تقلبی به داروخانه ها کرده بودند که در بازدیدهای به عمل آمده از داروخانه ها این محلول‌ها و ژل ها شناسایی و با همکاری داروخانه ها، منابع توزیع‌کننده تعقیب و به مراجع قانونی معرفی شدند.

دکتر فخریان اظهار کرد: چند کارگاه در شهرستان برای تولید ماسک اعلام آمادگی کردند که بازدیدها برای بررسی نحوه تولید، دوخت و نوع پارچه‌های مجاز توسط این مدیریت انجام شده است که انشاالله با تولید ماسک مناسب، نیازهای مردم بیشتر تامین شود.

وی تاکید کرد: همشهریان گرامی محلول ها و ژل‌های ضدعفونی را تنها از داروخانه تهیه کنند و از خرید این مواد از سایر مراکز، فروشگاه‌ها و مغازه ها جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده تخلف های دارویی با شماره تماس ۴۲۳۴۰۶۳۳ و ۴۲۳۴۰۶۵۶ (مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی سیرجان) در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.