×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
برخورد با ادارات و صنوفی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند/راه اندازی گشت های نظارتی ادرات

به گزارش “سیرجان خبر” با توجه به اینکه ادارات، بانک ها و صنوف به عنوان یکی از مکان‌های اصلی انتقال ویروس کرونا شناخته می شوند , مردم تلاش می‌کنند به ندرت و تنها در مواقع ضروری در این مکان ها حضور بیابند.

با وجود کاهش حضور مردم در ادارات، بانک ها و صنوف اما در برخی از این مکان ها شاهد ازدحام ارباب رجوعان هستیم.

در راستای پیگیری های پایگاه اطلاع رسانی سیرجان خبردر خصوص شلوغی و رعایت نکردن فاصله های اجتماعی در ادارت و صنوف شهرستان سیرجان از سرپرست فرمانداری شهرستان وی در این رابطه اظهار کرد: باتوجه به روند رو به رشد انتقال ویروس کرونا وقرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز وضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی درستاد شهرستانی مبارزه با ویروس کرونا مصوباتی صورت گرفته است که به ادارات ابلاغ شده است.

سهراب بهاالدینی در خصوص مصوبات ستاد شهرستانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: در هفدهمین جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با ویروس کرونا مصوب شده است که کلیه ادارات شهرستان سیرجان موظف هستند مواردی از جمله کارمندان ادارات باید از وسایل بهداشتی استفاده نمایند، به مراجعین تاکید شود هنگام ورود از ماسک استفاده نمایند، به نحوی مسئولان ادارات مدیریت کنند که از تجمع افراد در محیط اداره جلوگیری شود.

وی گفت: پرسنل ادارات از انجام کارهای غیر ضروری اجتناب وجهت انجام کارهای ضروری بکار گرفته شوند در انجام کارهای مراجعین تسریع تا منجر به توقف طولانی ارباب ورجوع نشود.

سرپرست فرمانداری سیرجان اذعان کرد: تیمی از سوی ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شهرستان بصورت غیر محسوس از ادارات،سازمانها ونهادها بازدید وگزارشاتی تهیه وبه ستاد ارائه می نمایند که در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی برخورد خواهد شد.

وی در پایان از همه مسولین محترم که تا کنون همکاری لازم را داشته اند تشکر می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.