×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
آغاز طرح تابستانه پلیس راه در محورهای مواصلاتی سیرجان

به گزارش ” سیرجان خبر” مهدی سلیمی اظهار داشت:  در اجرای طرح تابستانه پلیس راه که از اول تیرماه جاری آغاز شده و تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد، علاوه بر حضور فعال و شبانه‌روزی تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه، محورهای مواصلاتی سیرجان توسط دوربین‌های نظارتی نیز رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راه شهرستان سیرجان بیان کرد: استفاده از تجهیزات هوشمند ثبت تخلف سرعت و همچنین دوربین‌های سیار و حضور مستمر در محورهای مواصلاتی تحت پوشش برای برخورد بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس راه سیرجان در اجرای طرح تابستانه است.

سلیمی با اشاره به تدابیر فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راه استان و همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: در اجرای این طرح ضمن تشدید فعالیت گشت‌های نامحسوس با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز شامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، صحبت کردن با تلفن همراه و… انجام دهند برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی از مردم و همشهریان هم درخواست کرد: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت لزوم قبل از سفر نسبت به سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.