×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
بلوارآیت الله هاشمی رفسنجانی سیرجان توقفگاه خودروهای سنگین

به گزارش “سیرجان خبر” تردد و پارک ماشین آلات سنگین و کامیون ها در مناطق مسکونی بویژه بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی سیرجان موجی از نارضایتی ساکنان این منطقه را بوجود آورده است و این معضل اجتماعی مخل آسایش شهروندان شده است.

پارک دراین بلوار سبب شده است تا مسیر تردد باریک شود به گونه ای که دید عابران پیاده هنگام عبور از خیابان را مختل می کند و باعث وقوع تصادف می شود.

زمانی که وارد بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی می شوید از ابتدای بلوار تا انتها کامیون هایی با رنگ ها و اندازه های مختلف که با فاصله های نزدیک از یکدیگر پارک شده اند از دور خودنمایی می کنند و اغلب اوقات مسیر عبور سایر وسایل نقلیه را مختل می کنند و حتی دید شهروندان را کاهش می دهند به گونه ای که اگر در یک لحظه مراقب نباشد امکان دارد خودرویی از پشت کامیون ظاهر شود و لحظات ناگواری را برای طرفین رقم بزند.

علت پارک کامیون ها در این بلوار و جود شرکت های باربری است که رانندگان ماشین های سنگین برای گرفتن حواله و صدور بار نامه مجبور به توقف در این بلوار هستند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان سیرجان در خصوص پارک ماشین های سنگین در سطح شهر و بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: در روز های پایانی سال گذشته طی جلساتی که با دادستان شهرستان داشته ایم مقرر گردید ورود و پارک کامیون ها و خودروهای سنگین در معابر شهری ممنوع شود و در صورت مشاهده مامورین راهنمایی و رانندگی ضمن اعمال قانون خودروی سنگین متخلف یک برگ اخطاریه به کامیون مذکور داده می شود و در صورت تکرار این تخلف پلاک وسیله نقلیه سنگین در سیستم راهنمایی و رانندگی توقیف می شود.

وی گفت: با اجرایی این طرح توانسته ایم ۸۰درصد پارک ماشین های سنگین را به خارج از شهر منتقل کنیم و این طرح با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهد تا دیگر شاهد پارک ماشین سنگین ها در سطح شهرستان نباشیم.

امین پاک ایزدی در خصوص ترافیک و پارک ماشین سنگین ها در بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی اذعان کرد: در جلساتی که مسئولان مربوطه داشته ایم مصوب گردیده است توسط پیمان کار شرکت آب فاظلاب رفوژ میانی بلوار براشته شود تا عرض بلوار زیاد تر شود و شاهد کاهش ترافیک در این مسیر باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.