×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
وزارت خارجه در خصوص کارشکنی کره جنوبی سفیر این کشور را احضار کند/ بلوکه کردن پول های ایران به نیابت از آمریکایی ها صورت گرفته است

به گزارش”سیرجان خبر” با اشاره به کارشکنی‌های کره جنوبی در برابر جمهوری اسلامی ایران و همچنین بلوکه کردن دارایی‌های کشورمان گفت: دیپلماسی اقتصادی کشور در شرایط کنونی باید سعی بر برگشت حقوق حقه ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی داشته باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه شاهد هستیم که امروز کره جنوبی به نیابت از آمریکایی ها و با اقدامی بی شرمانه جلوی ۹ میلیارد دلار پول های جمهوری اسلامی ایران را گرفته است؛ در حالی که بازار بزرگ ایران همواره یکی از بازارهای در اختیار کالاهای کره ای بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزیر امور خارجه درخواستم دارد که سفیر کره جنوبی را به وزارت امورخارجه احضار و سخن نمایندگان مجلس و ملت ایران را به او ابلاغ کند.

حسن پور تصریح کرد: اقدام صورت گرفته از سوی دولت کره جنوبی که مراودات بسیار زیادی با دولت جمهوری اسلامی ایران داشته است و این دو کشور جزو کشورهای توسعه یافته هستند؛ به هیچ عنوان زیبنده کره جنوبی نیست.

وی در پاین خاطر نشان کرد: کره جنوبی بداند اینگونه برخوردها یقینا به ضرر این کشور خواهد بود و رو سیاهی این امر برای لابی های صهیونیستی در کره جنوبی است و این اقدام همواره در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران باقی خواهد ماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.