×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
استان کرمان به سه قسمت تقسیم می شود

به گزارش “سیرجان خبر” نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان، دکتر زینی وند استاندار کرمان و دکتر رودری رییس سازمان برنامه و بودجه استان با محورهای توسعه استان و وضعیت بودجه استان در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست وضعیت سهم استان کرمان در سرفصل های بودجه ۱۴۰۰ بررسی و مقرر گردید مجمع نمایندگان استان جهت بهبود سهم استان کرمان از اعتبارات و احکام بودجه سال آینده، پیگیری و رایزنی های لازم را انجام دهند.

شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در این نشست به مشکلات عدیده استان کرمان اشاره کرد و گفت: استان کرمان پهناورترین و حادثه خیز ترین استان کشور است، اما متاسفانه از منابع دولتی کمترین سهم را دارد.

حسن پور تنها راه اساسی جهت استفاده بهینه تر و حداکثری از منابع دولت را تقسیم استان کرمان به ۳ استان دانست و خواستار بسیج تمام ظرفیت های اجرایی، قضایی و مجمع نمایندگان استان جهت تقسیم استان شد.

نماینده سیرجان و بردسیر همچنین اذعان کرد: جهت رونق صادرات استان، توسعه و رونق صنعت گردشگری و بالابردن سطح درآمد های استان کرمان، لازم است استان به سواحل دریای عمان و خلیج فارس متصل گردد.

رییس مجمع نمایندگان استان همچنین در این نشست پیشنهاد داد، بنیادی با محوریت ائمه جمعه، استاندار، مجمع نمایندگان و خیرین استان جهت حمایت از خانواده های مستضعف و حل مسائل و مشکلات ازدواج جوانان استان کرمان راه اندازی گردد و اعلام کرد بنده به عنوان خادم مردم شریف، نجیب و ولایتمدار استان کرمان اماده هرگونه همکاری در این خصوص بوده و هستم.

https://www.instagram.com/p/CI2K3FyAwS-/?igshid=6ln0v2ik8gm

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.