×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند / اجرای طرح تشدید مقابله با توزیع کنندگان مواد منفجره 

سرهنگ  “مرتضی امیرسبتکی” در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سیرجان خبر؛ اظهار کرد: خانواده ها فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند.

 

وی گفت: متاسفانه عده ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی، باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می شوند و هر ساله در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی نیز هستیم.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: هر ساله شاهد حوادث دلخراشی در ایام چهارشنبه آخر سال از جمله سوختگی های شدید، از دست دادن چشم و پاره شدن پرده گوش هستیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ضمن هشدار جدی به خانواده ها افزود: آمارها نشان می دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

 

امیر سبتکی با بیان اینکه از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیر قابل جبران نشوند گفت: در این ایام رفت و آمد فرزندانتان را به منظور پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال کنترل کنید.

 

وی ضمن اشاره به فعالیت برخی افراد سودجو در این ایام گفت: پلیس استان با انجام طرح های از پیش تعیین شده در راستای مقابله با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع موادمحترقه می کنند اقدامات خوب و پیشگیرانه ای را داشته است.

 

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع موادمحترقه اطلاع دارند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

 

وی یادآور شد: خانواده ها از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و… در واحدهای مسکونی و معابر، کوچه و خیابان خودداری کنند.

 

انتهای پیام/سعید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.