×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
حمله خمپاره‌ای صبح امروز به حومه درعا ۲۲ کشته و ۱۲ زخمی برجای گذاشت

terorist soriyeبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، در اثر انفجار یک بمب دست ساز در حومه شهر درعا ۲۲ تن کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

لازم به ذکر است که در اثر پیشروی سریع نیروهای ارتش سوریه و آزادسازی بسیاری از مناطق از دست تروریست‌ها این گروه‌ها خود را در مقابله با ارتش ناکام دیده و روی به انتقام جویی از مردم سوریه که پشتیبان ارتش بوده اند، آورده اند، در همین راستا آنان طی هفته های گذشته ده‌ها حمله خمپاره ای را به مناطق مختلف صورت داده و چندین خودروی بمب گذاری شده را منفجر کرده اند که در اثر آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.

تنها در روز گذشته و در اثر اصابت خمپاره به منطقه المیدان در دمشق ۸ تن زخمی شدند.

همچنین منابع نظامی روز گذشته گزارش دادند ۳ خمپاره به منطقه المیدان و نزدیکی مسجد قاعه اصابت کرد که در اثر آن ۸ تن زخمی شده و خسارت‌های فراوانی به خودروهای پارک شده در محل وارد شد.

 منطقه مسکونی عباسیین در دمشق نیز روز گذشته شاهد اصابت کردن چندین خمپاره بود که یکی از این خمپاره‌ها به نزدیکی کلیسای سیده اصابت کرد.

همچنین در یک حمله تروریستی دیگر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر “درکوش” در حومه ادلب باعث شد تا ۶۰ تن کشته و ۹۰تن دیگر زخمی شوند، این درحالی است که برخی رسانه‌ها آمار کشته شدگان را ۲۰ تن اعلام کرده اند.

لازم به ذکر است که طبق اخبار واصله از این شهر حال بسیاری از زخمی‌ها وخیم اعلام شده و احتمال است که تعداد تلفات افزایش یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.