×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ساخت قفل ضد سرقت و ضد هک توسط محققان فناوری کشور

gofl zed hakبه گزارش “سیرجان خبر” به نقل از ایسنا، افضل صحراگرد، مدیرعامل شرکت سازنده این قفل ضد سرقت و ضدهک گفت: این قفل قابلیت نصب بر روی در انواع وسایل مانند گاو صندوق، مکان‌های امنیتی و حفاظتی را داراست.

وی در خصوص طراحی و ساخت قفل های هوشمند الکترونیکی (قفل هوشمند با استفاده از تلفن همراه)، اظهار کرد: شکل ظاهری این قفل از بیرون کاملاً با قفل های الکترونیکی و… در دنیا فرق دارد و از دو صفحه کلید که به عنوان دزدگیر یا حفاظت از بدنه ی قفل به کار رفته و یک سوکت که به آن یک صفحه لمس وصل می‌شود ساخته شده است.

وی اضافه کرد: این قفل الکترو مکانیکی یک قفل خاموش (off) دارد که یکی از مزیت ها و تفاوت های مهم آن در میان تمامی قفل های دنیاست و روشن شدن آن توسط یک صفحه لمس که مانند کلید است صورت می‌گیرد و هر قفل، صفحه لمس جدا دارد. زمانی که صفحه لمس را وصل کردیم قفل از ما یک کد چهار رقمی می‌خواهد که با زدن رمز یا کد قفل برای مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه فعال و روشن می شود و شماره ی داخل قفل فعال شده و ما با تلفن همراه خود با آن تماس می گیریم و در نتیجه قفل عمل می‌کند. اگر قفل بیشتر از مدت زمان تعیین شده روشن باشد و یا صاحب قفل در وسیله مورد نظر را باز نگه دارد مدار هوشمند آن فعال شده و اتوماتیک برای چند شماره یا چند نفر و خود صاحب قفل که از قبل شماره تلفن همراهشان را به حافظه داده‌، پیغام می‌فرستد و اعلام هشدار می‌دهد.

صحرا گرد افزود: این قفل حتی در برابر ضربه، گرما، آب و تکان و خطر های احتمالی دیگر حساسیت نشان می دهد و صاحب قفل را با دادن اعلام پیغام هشدار آگاه می‌کند.

به گفته وی این قفل با هیچ یک از شماره های خارجی و دستگاه های تاثیر گذار بر مدارهای الکتریکی قابل فعال شدن نبوده و تا صفحه لمس به آن متصل نشود قفل به طور کامل خاموش است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.