×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
آخرین خبرهای دیدار گل گهر و پرسپولیس/سرخ پوشان امروز به سیرجان می آیند

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم پرسپولیس تهران امروز از فرودگاه مهر آباد به سمت سیرجان پرواز می کند تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مهمان سیرجانی ها شود.

درخشان سرمربی پرسپولیس در خواسته عجیبی از فدراسیون فوتبال خواهان به تعویق افتادن بازی جام حذفی در مقابل گل گهر شده بود که این درخواست از سوی فدراسیون فوتبال مورد قبول واقع نشد.

درخشان شرایط تیمش را وخیم اعلام کرده و گفته است اگر مجبور شوم خودم ۲۰ دقیقه در زمین بازی خواهم کرد محمد عباس زاده نیز به دلیل مصدومیت سرخ پوشان را در دیدار یک چهارم نهایی همراهی نمی کند.

نیلسون جونیور، سوشا مکانی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، مهدی جعفرپور، حمیدرضا علی عسگر، میثم حسینی، احمد نورالهی، مهرداد کفشگری، افشین اسماعیل‌زاده، هادی نوروزی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی، مهدی طارمی، محمد نوری و مهدی دغاغله، ۱۸ بازیکنی هستند که امروز به سیرجان خواهند آمد.

کلیه بلیط های این دیدار در روز اول به فروش رفته است و به علت تقاضای بیش از حد فوتبال دوستان مقرر شده تا با نصب تلویزیون نقاط مختلف شهر این بازی را تماشا کنند.

شب گذشته نیز در محل فرمانداری سیرجان اعضای شورای تامین و مسئولان سازمان لیگ جلسه نهایی این بازی را برگزار کردند تا تمامی تمهیدات لازم بررسی شود و سیرجان برای همیشه در ذهن پرسپولیسی ها ماندگار شود.

قاسم شهبا نیز با ترکیب اصلی به میدان خواهد آمد و در شرایط سخت شکست های سنگین در لیگ دسته اول با برد این بازی روحیه ایی شگفت در این تیم ایجاد خواهد شد.

ورزشگاه گل گهر نیز آماده شده و سکوی هزار نفری آن روز گذشته تکمیل شده اطراف ورزشگاه نیز با نصب فنس و حصار کشی امنیت کاملی برای این دیدار حساس و مهم مهیا شده است و یگان ویژه کرمان نیز روز گذشته از محل ورزشگاه بازدید کرد و تمامی زوایای امنیتی را مورد بررسی قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.