×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
احداث کارخانه تولید کنسانتره مس در سیرجان

به گزارش سیرجان خبر؛ گروه ۳ نفره از سرمایه گذاران چینی با سرپرست فرمانداری سیرجان دیدار و در خصوص احداث کارخانه کنسانتره مس در شهرک صنعتی بخش بلورد بحث و تبادل نظر کردند.

علی یعقوبی، سرپرست فرمانداری سیرجان در این دیدار به ظرفیت ها و قابلیت‌های سرمایه گذاری در شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت: سیرجان در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش معدن، کشاورزی و صنایع تبدیلی جزو مناطق شاخص کشور و مستعد برای سرمایه‌گذاری است.

او با بیان اینکه سیرجان ظرفیت های لازم را برای جذب سرمایه گذار دارد، افزود: هدف ما توسعه و پیشرفت است و خوشبختانه فضای امن و آرام استان و شهرستان، موقعیت جغرافیایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود شهرستان می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران باشد.

یعقوبی پور با اشاره به اینکه حمایت از جذب سرمایه‌گذار خارجی اولویت مهم دولت است و ما در کنار سرمایه‌گذاران خارجی همه خدمات و حمایت‌های لازم را برای آن‌ها انجام می‌دهیم، تصریح کرد:  ۲۰ درصد سرمایه گذاری احداث کارخانه تولید کنسانتره مس در شهرک صنعتی بلورد را سرمایه گذار ایرانی و ۸۰ درصد آن را سرمایه گذار چینی بر عهده گرفته است. 

او تصریح کرد: ۲۰ درصد کار تولید کارخانه کنسانتره مس از سوی سرمایه گذار ایرانی انجام شده و پیش بینی شده است تا قبل از پایان امسال، این کارخانه به بهره برداری برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.