×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
از سر گیری نهضت آسفالت در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس شهر “سیرجان خبر” به منظور بهبود وضعیت آسفالت خیابان‌های سطح شهر، خیابان مقداد به طول نیم کیلومتر آسفالت شد.

امین زند سخنگوی شهردار سیرجان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر یکی از اقدامات مهمی که در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد، آسفالت معابر است که آسفالت مناسب معابر و خیابان های شهر یکی از خواسته های به حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهمترین ویژگیهای یک شهر زیبا وضعیت مناسب معابر شهری است که تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد.

وی گفت: تثبیت بستر، زیرسازی و آسفالت خیابان مقداد با هزینه‌ای بالغ بر۳ میلیارد ریال و سطح آسفالت ۶هزار مترمربع که مسیر اتصال خیابان فرمانداری تا خیابان نصیری جنوبی است انجام گرفت.

سخنگوی شهردار سیرجان اضافه کرد: خیابان شهید نصیری جنوبی دیگر مسیری است که عملیات آسفالت آن بزودی صورت می‌گیرد.

زند آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم برشمرد و یادآور شد: دلیل خرابی برخی از معابر و خیابان های سطح شهر عدم آسفالت و زیر سازی مناسب در گذشته بیان کرد و ادامه داد : متاسفانه درچندین سال گذشته آسفالت در شهر به صورت جدی انجام نگرفته و این خرابی ها امروز روی هم شده ، که حفاری های متعدد برخی سازمان ها و دستگاه های خدماتی و همچنین فرسودگی تاسیسات آبی شهر نیز بر این وضع تاثیر گذار بوده است ، وی خواستار هماهنگی ارگان ها با شهرداری قبل از شروع هر عملیات حفاری شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سيد جلال موسوي

    درود بر مهندس زند . خبر خوشحال کننده ای بود . انشا اله شاهد آسفالت همه خیابانهای شهر باشیم که وضعیت بسیار اسفناکی دارند . یک سری به خیابان قدس – خیابان امام رضا (ورودی شهر از سمت شهربابک) تا چهار راه برق که مسیر عبور بسیاری از مسافران هم هست – خیابان ولیعصر (حد فاصل بلوار ولیعصر تا چهار راه شهربابک) بزنید عمق مسئله رو میبینید .

  2. حسن خواجویی

    خدا حیرشون بده ، وضعیت آسفالت شهر خرابه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.